ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز معامله می‌شود.

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، رمزارزها در وضعیت ترکیبی سبز و قرمز معامله می‌شود.

این روزها شواهد نشان می‌دهد که بسیاری از کلاهبرداران هرمی و پانزی در حوزه رمز‌ارز‌ها ورود کرده و از روش‌های جدید برای سوءاستفاده از افراد نا‌آگاه استفاده می‌کنند. رمزارز کینگ مانی و کیف پول مورد استفاده کاربران آن (یوتی بایت)، نمونه‌‎ای از حضور شرکت‌های بازاریابی شبه هرمی در حوزه رمز‌ارز‌ها است.
مجلس نمایندگان آمریکا سرانجام روز گذشته لایحه دوحزبی سرمایه‌گذاری زیرساختی را تصویب کرد. این لایحه بحث‌برانگیز شامل بندهایی است که برخی از فعالان حوزه ارز دیجیتال را ملزم به ارائه گزارش مالیاتی می‌کند.

وزارت خزانه داری آمریکا در گزارش جدید خود اعلام کرد ارزش بازار ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت (استیبل کوین ها) به بیش از ۱۳۰ میلیارد دلار رسیده که این رقم ۲۰ برابر بیشتر از ارزش آن ها در دو سال پیش است.
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، مجوز پروژه اینترنت ماهواره‌ای شرکت بوئینگ را برای پرتاب ۱۴۷ ماهواره طی ۹ سال صادر کرد. این شرکت می‌تواند با راه‌اندازی شبکه اینترنت خود در فضا به رقیب اصلی استارلینک اسپیس ایکس تبدیل شود.
ارز دیجیتال پولکادات امروز سقف تاریخی جدیدی ثبت کرده و حالا در محدوده ۴۸ دلار معامله می‌شود. الان وقت خرید پولکادات است یا فروش آن؟
ارز توکن سریال محبوب Squid Game، پس از یک رشد سرسام‌آور، اکنون تقریبا به صفر رسیده است.

اخیراً شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداختی در فروش خودروهای برقی خود بپذیرد. منشأ این شایعه کد یکی از صفحات وب‌سایت رسمی تسلا است که در آن نام شیبا اینو به‌صورت «SHIBA» و در کنار دیگر روش‌های پرداختی این شرکت، از جمله بیت کوین آمده است.
در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، رمزارزها در وضعیت ترکیبی سبز و قرمز معامله می‌شوند.

بازار ارزهای دیجیتال جای هیجان‌انگیزی است؛ شیبا اینو، فلوکی اینو و امثال این میم کوین‌ها و هزاران توکن دیگر اتفاقاتی را در این بازار رقم می‌زنند که پیداکردن موارد مشابه در بازارهای دیگر کار بسیار سختی است. جدیدترین نمونه این اتفاقات عجیب و هیجان‌انگیز در بازار، توکن اسکویید گیم (Squid Game) است. در این مطلب ابعاد مختلف رشد ۲۶۰ هزار درصدی توکن اسکویید گیم (SQUID) را بررسی می‌کنیم.

پس از عبور قیمت اتریوم از ۴,۰۰۰ دلار، تحلیل‌گران با اشاره به عواملی که ممکن است روند صعودی این ارز دیجیتال را تقویت کنند، پیش‌بینی می‌کنند که اتر در راه رسیدن به ۵,۰۰۰ دلار است.
به‌روزرسانی جدید شبکه اتریوم که الطایر (Altair) نام دارد، قرار است تا ساعاتی دیگر اجرا شود. این به‌روزرسانی اولین اقدام در جهت ادغام شبکه مبتنی بر اثبات سهام بیکن چین (Beacon Chain) و شبکه اصلی اتریوم است.

در ساعات نخست معاملات روز سه‌شنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز قرار دارند.

ایلان ماسک:

شیبا اینو ندارم!

روز گذشته یکی از طرفداران شیبا اینو در توییتر از ایلان ماسک پرسید که چه مقدار از این ارز دیجیتال در اختیار دارد و مدیرعامل تسلا هم با صراحت پاسخ داد که هیچی توکن شیبا اینویی ندارد. این اظهارنظر جنجالی باعث شد قیمت شیبا اینو پس از رسیدن به اوج تاریخی سقوطی ۲۷ درصدی را تجربه کند.