این شرکت صرافی رمزارزی و استیبل کوین راه اندازی می کند

شرکت PicPay، یک پلتفرم پرداخت دیجیتال که مستقر در برزیل می باشد، روز دوشنبه اعلام کرد، قصد دارد یک صرافی رمزارزی و یک استیبل کوین برزیلی را در سال جاری راه اندازی کند.

تصویر این شرکت صرافی رمزارزی و استیبل کوین راه اندازی می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، این صرافی دسترسی به بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین USDP Paxos را فراهم می کند. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که توسعه استیبل کوین آن به کاربران امکان می دهد تا در سال 2022 آن رمزارز را در پرداخت ها و انتقال ها استفاده کرده و همچنین می توانند آن را ذخیره کنند.

اندرسون چامون (Anderson Chamon)، معاون فناوری و محصولات پیک پی در بیانیه‌ ای گفت: «پیک پی وارد بازار کریپتو خواهد شد تا محبوبیت خود را نه تنها به عنوان یک ابزار سرمایه‌ گذاری، بلکه به عنوان راهی برای تمرکززدایی پرداخت‌ ها و سایر خدمات مالی بهبود بخشد».

این شرکت در سال 2012 (1391) به عنوان یک کیف پول دیجیتال تأسیس شد، اما بعداً به یک برنامه پرداخت تبدیل شد که یک بازار مالی را در کنار سایر خدمات ارائه می دهد. این پلتفرم بیش از 65 میلیون کاربر دارد که 30 میلیون نفر از آنها فعال هستند.

چامون گفت که پیک پی همچنین یک واحد تجاری اختصاصی کریپتو ایجاد کرده است و اضافه کرد که قصد دارد استعدادهای جدید کریپتو و Web3 را برای پیوستن به آن تیم استخدام کند.

این شرکت اضافه کرد که با وجود افت در بازار کریپتو، روند رو به رشد فناوری آن همچنان ثابت است. در این بیانیه آمده است: «ما معتقدیم که رمزارزها با ظاهر شدن و رایج شدن روش‌های جدید استفاده از آن ها، دوباره رشد خواهند کرد.»

405365