ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اتریوم تلاش کرد حرکت بازیابی قیمت خود را بالاتر از سطح 3400 دلار ادامه دهد. ولی موفق نشد مقاومت 3450 دلاری را پشت سر بگذارد و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 باقی بماند.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 22 شهریور؛

بیت کوین زیر 46 هزار دلار رسید

در عرض یک هفته بازار نوسانی کریپتو می تواند شاهد تغییرات بی شماری باشد. دوشنبه هفته گذشته بیت کوین با ایستادن بالای سطح 50 هزار دلار سطوح بالاتر قیمت را هدف گرفته بود. حتی این ارز تاحدودی موفق شد و 53 هزار دلار را به عنوان بالاترین قیمت چند ماه اخیر لمس کرد؛ تا اینکه یک تصادف ناگهانی، 10 هزار دلار از ارزش این ارز کاست.

بیت کوین (BTC) در میانگین متحرک ساده 200 روزه شاهد درگیری شدیدی بین گاوها و خرس ها است؛ این سطح برای سرمایه گذاران نهادی که تلاش می کنند در مورد صعودی یا نزولی بودن این دارایی تصمیم گیری کنند، سطح بسیار مهمی محسوب می شود.

آیا پذیرش رمزارزها سریع تر می شود؟

ترازنامه فدرال رزرو به 8.357 تریلیون دلار رسید

هفته گذشته ترازنامه فدرال رزرو ایالات متحده به بالاترین حد خود در تاریخ رسید. آیا دارایی های فزاینده فدرال رزرو با رقم شگفت انگیز 8.357 تریلیون دلار سرعت پذیرش رمزارز را تسریع می بخشد؟
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نسبت به قرار ندادن گزارش کمیسیون متبوعش در دستور کار صحن علنی در خصوص رمزارزها انتقاد کرد و همچنین خواستار خارج شدن از فروش نفت از حالت سنتی و مصرف نفت خام در بورس انرژی شد.
در 24 ساعت گذشته، ارز دیجیتال لونا (LUNA)، یک پروتکل بلاک چین که بر ایجاد سیستم پرداخت جهانی با استفاده از استیبل کوین UST متمرکز بود، به بالاترین سطح خود در تاریخ یعنی 45 دلار رسید.

قیمت اتریوم تا زیر سطوح 3500 دلار و 3200 دلار کاهش یافت. اتر (ETH) حتی حمایت 3000 دلاری را شکست و مانند بیت کوین، به زیر میانگین متحرک ساده ساعتی 100 رسید و قبل از شروع اصلاح صعودی، حتی با قیمت 2900 دلار هم ترید شد.

هفته گذشته شاهد روزهای پر فراز و نشیب برای ارزهای دیجیتال بودیم و بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال در صد این اخبار قرار داشت.

بیت کوین نتوانست منطقه 53000 دلاری را پشت سر بگذارد و در نهایت افت قیمت عمده ای را تجربه کرد. BTC منطقه حمایتی اصلی 52000 دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 را شکست تا به یک منطقه نزولی وارد شود.

آخرین وضعیت امروز رمزارزها بازار 17 شهریور؛

بدترین روز برای بیت کوین

روز گذشته قانونی که بیت کوین را به پول قانونی در السالوادور تبدیل می کند، به مرحله اجرا در آمد. بسیاری جشن گرفتند و این روز را “روز بیت کوین” نامیدند.

پس از آن که اتریوم نتوانست از تراز 4000 دلار عبور کند، افت شدیدی را آغاز کرد. ETH به شدت تا زیر سطوح 3800 دلار و 3700 دلار سقوط کرد. حتی سطح حمایتی 3600 دلار را شکست و بسیار پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

کمیسیون تنظیم اوراق بهادار چین(SRC) اعلام کرد که با تجارت غیرقانونی ارزهای رمزنگاری شده مبارزه می کند و نظارت خود را بر دارایی های مجازی و معاملات ارزهای رمزپایه غیرمجاز، گسترش می دهد.