ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

روز گذشته در حالی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد که تعداد ۸۲ ماینر که در مدار قرار نداشتند، از شرکت بورس تهران کشف و ضبط شده که این رقم ۷.۲ برابر میانگین کشفیات بوده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ 11 مهرماه

روز خوب ارزهای دیجیتالی

بازار رمزارزها برای سومین روز متوالی صعود خوبی داشت.
یک نماینده مجلس با اشاره به چگونگی انجام کلاهبرداری در حوزه رمزارزها گفت: در ماجرای رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» شاهد آن بودیم که افرادی با سوءاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کردند و متأسفانه به علت جو روانی ایجاد شده در جامعه و گرایش برخی از افراد برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها، حجم این تخلف قابل توجه بوده است.
سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد: زمان زیادی از نصب ماینر در شرکت بورس نگذشته بود که شناسایی صورت گرفت. زیرا به محض اینکه کنتور در دوره قرائت قرار می‌گیرد، افزایش مصرف قابل تشخیص است،

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۵٫۵ درصدی به دو هزار ۱۷۷ میلیارد دلار رسید. این دومین روز متوالی است که ارزش بازار بیش از ۵ درصد رشد دارد.
داد‌های تازه نشان می‌دهد که تنها ۱۶ درصد از عرضه کل اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال قرار دارد. کاهش موجودی صرافی‌ها می‌تواند یک نشانه صعودی برای بازار اتریوم باشد.

یک منبع آگاه با اشاره به میزان کلاهبرداری صورت گرفته توسط یک شرکت مطرح در زمینه بازاریابی شبکه‌ای، اظهار داشت: حسب بررسی‌های به عمل آمده، حجم وجوه از دست رفته در این کلاهبرداری بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده و بیش از هزاران نفر نیز سرمایه‌های خود را در این ماجرا از دست داده‌اند.
بیت کوین در نهایت نتوانست کانال مقاومتی مهم ۴۲ هزار دلاری را حفظ کند تا وضعیت آن روی نمودار بدتر از روزهای قبلی این هفته شود. در صورتی که این رمزارز نتواند حمایت مهم ۴۳ هزار دلاری را باز پس بگیرد، بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند قیمت بیتکوین به سطح زیر ۴۰ هزار دلاری ریزش کند.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت و عناصر آن دستگیر شدند.
اخیراً خبری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه یک صرافی برای انتقالی ۱۰۰,۰۰۰ دلاری در شبکه اتریوم به اشتباه ۲۳.۷ میلیون دلار کارمزد پرداخت کرده است. اما داستان این انتقال از چه قرار است و چه بلایی سر ۲۳.۷ میلیون دلار از‌دست‌رفته آمده است؟
اصطلاح نهنگ‌ بیت کوین یا وال‌ بیت کوین به کسانی نسبت داده می‌شود که حجم زیادی از بیت کوین را در اختیار دارند. ۶ درصد از کل بیت کوین‌های موجود، فقط در ۱۰ کیف پول بیت کوین ذخیره شده و در اختیار نهنگ‌های این بازار است. وقتی نهنگ‌ها یک ارز دیجیتال را می‌خرند، می‌فروشند یا حتی آن را جابه‌جا می‌کنند‌، می‌توانند به‌راحتی موجی جدید در بازار ایجاد کنند.
دوبی، امیرنشینی در کشور امارات که دنیای آزاد تجارت را به‌طرز جنون‌آمیزی به اوج رسانده است، نقشه‌های جدیدی در سر دارد. در این شهر، پلیس‌ها با لامبورگینی و پورشه امنیت را برقرار می‌کنند تا گردشگران هم از این موضوع نفعی ببرند و گردش‌شان لذتبخش‌تر باشد. دوبی کوشیده تا در این سال‌ها اتکایی به درآمد نفت امارات نداشته باشد، در مقابل آزادی‌های بی‌حد و حصری را از دولت مرکزی این کشور گرفته است.

آخرین وضعیت بازار رمز ارزها امروز 6 مهر 1400؛

سقوط بیت کوین تا 42 هزار دلار

بیت کوین چند روز گذشته، روزهای پرنوسانی را سپری کرد. ابتدا از سقوط قیمت تا زیر 40000 دلار نجات پیدا کرد و روز جمعه تا مرز 45000 دلار صعود کرد. در این زمان ترس، عدم اطمینان و ترید تازه ای توسط دولت چین در بازار به جریان افتاد و بار دیگر این دارایی را به سمت پایین سوق داد. در پی این اتفاق، قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه 4000 دلار کاهش یافت.