پروژه حفاری شرکت کونوکو فیلیپس توسط اداره BLM رد شد

BLM گفت که به هیچ وجه این پروژه را تایید نخواهد کرد.
تصویر پروژه حفاری شرکت کونوکو فیلیپس توسط اداره BLM رد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دولت بایدن روز جمعه از یک تحلیل زیست محیطی برای پروژه نفت و گاز 6 میلیارد دلاری شرکت کونوکو فیلیپس (NYSE:COP)، تحت عنوان پروژه Willow در آلاسکا رونمایی کرد و چندین گزینه برای توسعه از جمله عدم ساخت آن را بطور کلی مشخص کرده است.

انتشار این سند از سال گذشته مورد انتظار صنعت نفت و گاز و گروه های زیست محیطی بود، زمانی که یک قاضی فدرال در آلاسکا موافقت دولت ترامپ را با این پروژه عظیم لغو کرد و گفت آژانس های فدرال باید در تحلیل زیست محیطی خود تجدید نظر کنند.

این در حالی است که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا به دنبال متعادل کردن اهداف خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی با درخواست برای افزایش عرضه سوخت در مواجهه با افزایش قیمت‌ ها بوده است.

در پیش نویس بررسی، اداره مدیریت زمین های ایالات متحده (BLM)، پنج گزینه بالقوه برای این پروژه، از جمله پیشنهاد کونوکو فیلیپس برای ساخت تا پنج سایت حفاری، ده ها مایل جاده، هفت پل و خطوط لوله را تجزیه و تحلیل کرد. همچنین یک نسخه کوچک شده با مکان های حفاری کمتر و سایر زیرساخت ها را در نظر گرفت که تأثیر کمتری بر حیات وحش مانند کاریبو (گوزن شمالی) دارد.

BLM گفت که به هیچ وجه این پروژه را تایید نخواهد کرد. این دفتر به مدت 45 روز نظرات عمومی را در مورد گزینه های جایگزین می پذیرد که در تصمیم نهایی خود بررسی می کند.

دنیس ناس، سخنگوی ConocoPhillips در بیانیه ای گفت: Willow “نمونه ای قوی از توسعه مسئولیت پذیر از نظر زیست محیطی و اجتماعی است که مزایای عمومی گسترده ای را ارائه می دهد.”

404898