همه چیز درباره اونیکس صرافی

اونیکس صرافی یکی از شرکت‌های معتبر خرید ارز دیجیتال در دنیای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها و ارزهای الکترونیک است.
تصویر همه چیز درباره اونیکس صرافی

به گزارش سایت خبری پرسون، اونیکس صرافی یکی از شرکت‌های معتبر خرید ارز دیجیتال در دنیای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها و ارزهای الکترونیک است. این پلتفرم با هدف ایجاد یک اکوسیستم با پوشش به‌روز و لحظه‌به‌لحظه تبادلات مالی رایج در رمز ارزها ایجاد شده است. افراد متخصص و متعهد در این صرافی برای پیشرفت مداوم مجموعه تلاش می‌کنند و با دانش مالی، تکنولوژی و تعهد در فضای سالم و صمیمی همواره می‌­کوشند تا منافع سرمایه‌گذاران را به سرانجام برساند. پس به طور کلی این پلتفرم یا صرافی انواع ارز دیجیتال شامل یک مجموعه از متخصصان است که در بخش‌های فنی و تکنیکال همراه با دانش روزافزون در مورد بازاریابی، فروش مالی و پشتیبانی از کاربران در محیط حرفه‌ای و خلاق کار می‌­کنند.

images_1656942026.png

بر اساس تحقیقات مشخص شده که برنامه‌‌های کاربردی موبایل و وب سایت‌ها محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل برای کاربران تجربه کاربری بهتری را ایجاد می‌کنند و از دیگر مزایای این وب سایت‌ها می‌توان به سریع‌تر بارگذاری شدن محتوا و استفاده راحت‌تر برای کاربران اشاره کرد. علاوه بر آن اپلیکیشن‌های اندروید با چند حرکت انگشت کار را انجام می‌دهند. یکی از این اپلیکیشن‌هایی که شما را در خرید و فروش ارز دیجیتال کمک می‌کند اونیکس صرافی و اپلیکیشن آن است. این شرکت معتبر خرید ارز دیجیتال برای راحتی و تجربه بهتر کاربران خود این اپلیکیشن را برای کسانی که سیستم عامل اندروید دارند منتشر کرده است تا بتوانند خرید و فروش این رمز ارزها را به‌راحتی انجام دهند.

خرید و فروش در اونیکس صرافی

برای انجام خرید و فروش در صرافی اونیکس باید در ابتدا ثبت‌نام و احراز هویت را انجام بدهید. پس از آن باید درخواست فروشتان را در جایگاه فروشنده ثبت کنید و پس از تعیین، مبلغ مشخص شده در معامله خریداران به حسابتان واریز می‌شود و آدرس کیف پول دریافت‌کننده هم به شما ارسال می‌شود که بتوانید بعد از انتقال ارز دیجیتال دریافت کامل آن در کیف پول مبلغ واریز شده را از طرف خریدار برای فروشنده واریز کنید. همچنین بعد از ثبت خرید در اونیکس صرافی و پس از تأیید مبلغ مشخص شده در معامله، آدرس کیف پول دریافت‌کننده برای شما ارسال می‌گردد و شما می‌توانید پس از انتقال ارز دیجیتال، مبلغ واریز شده را به طور کامل از طرف خریدار برای فروشنده واریز کنید.

دقت کنید که معاملات ارز دیجیتال در تمامی حالات شامل قوانین بخصوص خود است. این قوانین در شرکت ایکس اونیکس هم باید رعایت شود. از جمله این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در ابتدا باید بگوییم که شما بعد از ارسال ارز دیجیتال از طریق فروشنده به کیف پولی که مشخص شده است از سوی خریدار باید آدرس صفحه را به اونیکس ارسال کنید. پشتیبانی شرکت اکس اونیکس اطلاعات کامل وارد شده در صفحه معامله را به شکل کامل بررسی می‌کند و این موارد شامل کیف پول، کد انتقال، حجم اطلاعات و پیام‌های ارسال شده بین خریدار و فروشنده است که به طور کامل مورد بازبینی قرار می‌گیرد و وضعیت انتقال مشخص خواهد شد. پشتیبانی اونیکس می‌تواند اطلاعات از دو طرف معامله را برای بررسی بیشتر درخواست کند و باید فروشنده و خریدار این اطلاعات را به طور کامل تحویل دهند.

images_1656942151.png

پس از اینکه پشتیبانی اونیکس به طور کامل اطلاعات را بررسی کرد و وضعیت معامله را در انتقال ارز دیجیتال به این فروشنده و خریدار مشخص کرد اگر انتقال به طور کامل از سمت فروشنده به کیف پول مشخص شده باشد مبلغ واریزی از خریدار به‌حساب فروشنده واریز خواهد شد اما اگر انتقال در مدت‌زمان مشخص شده کامل انجام نشده باشد تا زمان کامل شدن انتقال وضعیت معامله باز است و مبلغ در اونیکس صرافی باقی خواهد ماند. دقت کنید که اگر انتقال به کیف پول شما انجام نشده باشد از مبلغ واریز شده از طرف خریدار به‌ حساب خود خریدار بازگشت داده می‌شود و در صورت اشتباه واردشدن این آدرس در صورت انتقال ارز به‌حساب مسئولیت آن به گردن شخص خود خریدار است. دقت کنید که کارمزد جابه‌جایی انتقال ارز توسط خریدار پرداخت می‌شود و هزینه آن از شبکه کسر می‌گردد.

مزایای اونیکس صرافی

شرکت اونیکس صرافی مزایای زیادی را برای کاربران خود ایجاد می‌کند که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به کارمزد پایین‌تر نسبت به رقبا، داشتن اپلیکیشن اندروید، امکان تبدیل و ترید ارزهای دیجیتال به شکل ساده و پیشرفته، امکان کسب درآمد از طریق مجموعه‌گیری، رابط کاربری ساده نسبت به فرم‌های مشابه خود، امکان آغاز ترید بدون نیاز به انجام احراز هویت اشاره کرد.

آموزش و خرید ارز دیجیتال

بسیاری از کسانی که می‌خواهند در مورد صرافی اکس اونیکس و الزامات مهم برای شروع فعالیت در آن اطلاعات کسب کنند، در مورد ارز دیجیتال اطلاعات کمی در دسترس دارند برای همین در ادامه قصد داریم به طور خلاصه به مبحث آموزش ارز دیجیتال بپردازیم.

ارز دیجیتال در واقع رمز ارزهایی هستند که به شکل رمزنگاری شده شناخته می‌شوند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به غیرمتمرکز بودن آن اشاره کرد. این غیرمتمرکز بودن به معنای این است که توسط اشخاص خصوصی که از بانک مرکزی مؤسسه دولتی مستقل هستند کنترل می‌شود و از فناوری بلاک‌چین برای ایمنی شبکه و انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از تکنولوژی رمزنگاری ارزها باهدف مقاوم کردن آنها در برابر سوءاستفاده‌ها برای امنیت شبکه صورت می‌گیرد. به طور کلی ارزهای دیجیتال به جز بیت‌کوین در دو دسته کوین و توکن دسته‌بندی می‌شود. اینها در واقع ارزهای دیجیتالی هستند که به‌عنوان جایگزین بیت‌کوین معرفی شدند و هرکدام از آنها بلاک‌چین مخصوص به خود را دارند. نکته مهم در مورد این رمز ارزها این است که تمامی آنها ارزش و اعتبار ندارند و بعد از مدتی از بازار حذف شدند؛ بنابراین آشنایی و داشتن تخصص در بازار ارز دیجیتال و انواع ارزهای معتبر مسئله بسیار ضروری است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر مایل به خریداری هر رمز ارزی هستید از شرکت معتبر خرید ارز دیجیتال مثل صرافی اکس اونیکس که به این منظور و هدف ایجاد شده است استفاده کنید.

images_1656942173.png

آموزش ارز دیجیتال دوج ‌کوین

توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال دوج کوین برای توسعه این شبکه از کدهایی به نام لاکی کوین استفاده کرده‌اند که بنا بر ساختارشان شبکه‌های بیت‌کوین، لایت‌کوین و دوج‌کوین از نظر چگونگی کار شباهت‌­های زیادی دارد اما اگر بخواهیم به طور خلاصه به مبحث آموزش ارز دیجیتال دوج‌ کوین بپردازیم باید بگوییم که اعضای این شبکه که شامل ماینرها می‌شوند. این ماینرها تاریخچه تراکنش­‌ها را پیش خودشان نگه می‌­دارند و زمانی که کسی بخواهد با نرم‌ افزار کیف پول خود مقداری از این مدل ارز دیجیتال را برای کسی ارسال کند با ارسال درخواست خود در قالب تراکنش، نودها را باخبر می­‌کنند. لازم به ذکر است بدانید که اعضای شبکه دوج‌کوین را نود می‌نامند و نودها دفترچه­‌های دیجیتالی‌ شان را بررسی می‌ کنند و موجودی فرستنده را به دست می‌­آورند تا از امکان‌ پذیر بودن این تراکنش اطمینان حاصل کنند. دفترچه دیجیتالی که اعضای شبکه دوج‌کوین دارند شامل برگ‌هایی است که در بلاک‌ چین با نام بلاک تشکیل شده است و درون این برگه‌ ها و اطلاعات و داده‌ ها قرار گرفتند.

اگر تراکنش با قوانین شبکه مغایرت نداشته باشد معتبر شناخته شده و به مرحله بعد می‌رود و فرایند تراکنش انجام می‌پذیرد. نکته‌ای که باید در مورد آموزش ارز دیجیتال دوج‌کوین ذکر کنیم این است که الگوریتم اثبات کار یا همان استخراج این مدل ارز دیجیتال هم مانند بیت‌کوین عمل می‌کند و به ماینرهایی متکی است که تراکنش­‌های آن را تعیین می‌کند.

در نتیجه اگر از روی شبکه یا همان نود‌ها تراکنش­‌ها را قبول کنند تراکنش‌های پذیرفته شده برای فرایند تعیین شدن منتظر می‌ماند. البته ممکن است یک تراکنش از سمت چندین ماینر انتخاب شود و در بلاک‌ها قرار بگیرند. این ماینر­ها در رقابتی که استخراج نام دارد و لازمه برد آن انرژی و توان پردازشی است مشغول می‌شوند. پس از انجام این فرایند بلاک حل شده در کنار سایر بلاک‌­هایی که حل شده‌اند قرار می‌گیرند و یک ترتیب زمانی ایجاد می‌شود و در واقع مفهوم بلاک‌ چین یا زنجیره بلاک‌ها را نمایش می‌دهند.

خرید و فروش دوج کوین

اگر در بستر رمز ارزها تجربه انجام معاملات را داشته باشید می‌دانید که بهترین روش برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت وب‌سایت و اپلیکیشن کار می‌کنند و از طریق اینترنت قابل‌دسترسی هستند و شکل فیزیکی ندارند و همان‌گونه که در ابتدای مقاله گفته شد یکی از شرکت‌های معتبر خرید ارز دیجیتال صرافی اونیکس است که برای انجام معاملات با ارز دیجیتال دوج کوین و خرید و فروش دوج کوین انتخاب مناسبی است. به‌صورت کلی شما ارز دوج کوین را می­‌توانید به چند صورت خریداری نمایید.

images_1656942222.png

روش اول طبق مطالب پیشین استفاده از صرافی­‌های آنلاین بود اما روش دوم استفاده از اشخاص عادی است. شما می‌توانید از طریق تلگرام، واتس‌اپ یا اپلیکیشن‌های دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید که البته این روش به‌خاطر کلاهبرداری بسیار زیادی که صورت می‌گیرد به شما پیشنهاد نمی‌­شود.

سومین روش خرید ارز دیجیتال دوج کوین خرید حضوری از صرافی‌های ارز دیجیتال است؛ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف هر ارز دیجیتالی که می‌خواهید به‌خصوص ارز دیجیتال دوج کوین را به‌راحتی خریداری کرده و معاملات خود را به انجام برسانید.

در آخر مطلب پیشنهاد می‌کنیم برای انجام هرگونه خرید و فروش دوج کوین و ارزهای دیجیتال دیگر از اونیکس صرافی استفاده کنید تا معاملات خوب و پرسودی را تجربه کنید.

404289