ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز قرار دارند.

بیت‌کوین به عنوان رمزارز اول بازار دیشب با سقوط خود بازار را یکپارچه قرمزپوش کرد و طبق داده‌های منتشر شده تا کنون بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه مردم لیکویید شده است.

داده های سازمان‌های نظارتی نشان می‌دهد که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت آمریکایی تسلا، بخش عمده دیگری از سهام این شرکت را به ارزش ۱.۰۱ میلیارد دلار برای پرداخت مالیات خود فروخته است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته و تحت‌تأثیر اخبار منفی، رشد قیمت بیت کوین تقریباً متوقف شده است. این در حالی است که برخی از آلت کوین‌ها در این مدت بین ۵ تا ۱۳ درصد رشد داشته‌اند.

داده‌‌های درون‌ زنجیره‌‌ای نشان می‌‌دهد که بیشتر سرمایه‌ گذاران کوتاه‌ مدت، بیت‌ کوین‌‌های خود را در قیمتی خریده‌اند که هنوز حمایت آن شکسته نشده است. به‌عقیده کارشناسان، این سطح در ادامه می‌‌تواند سرنوشت بازار بیت‌کوین را مشخص کند.

برای آینده اوالانچ از لحاظ قیمتی احتمال صعود و دستیابی به قیمت‌های بالاتر وجود دارد. ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌های بزرگ و قرار گرفتن در جایگاه دهم‌ بازار، پیش‌بینی اینکه رتبه‌های پایین‌تر را خواهد دید یا خیر، ممکن نیست.

طی هفته‌های گذشته شاهد رشد چشمگیر توکن‌های متاورس در حوزه رمزارزها بوده‌ایم. شیبا اینو درحال‌حاضر در رتبه دوازدهم از نظر ارزش بازار قرار گرفته و پس از دوج‌کوین، محبوب‌ترین میم‌کوین به شمار می‌رود. این در حالی است که تیم توسعه‌دهنده شیبا اعلام کرده که به زودی این تیم به عرصه متاورس و دنیای دیجیتال ورود خواهد کرد.

مجلس هند اعلام کرد این لایحه در صورت تصویب چارچوبی برای یک ارز دیجیتال رسمی ایجاد و استفاده از تمام ارزهای مجازی خصوصی را در هند ممنوع می‌کند.
ایلان ماسک یکی از پولدارترین، کارآفرین‌ و مبتکرترین انسان‌های روی زمین است. آیا ایلان ماسک می‌توانست در ایران باشد و همه این اقدامات را انجام دهد؟
میم‌کوین محبوب دوج‌کوین به علت حمایت سلبریتی‌های مشهور جهان و حمایت رسانه‌ای قوی دارای طرفداران بسیار زیادی است. طرفدارانی که منتظر حمایت حامی اصلی این رمزارز یعنی ایلان ماسک هستند.

سطح ۶۰ هزار دلاری بیت‌کوین هم اکنون به مقاومت جدی تبدیل شده است. در این گزارش، تحلیل روند آتی بیت‌کوین از طریق دامیننس و چارت قیمتی مورد بررسی قرار می گیرد.

به رغم رشد اخیر بازار رمز ارزها در سه ماهه گذشته، کاردانو یکی از محبوب‌ترین رمزارزها با وجود بنیاد بسیا پرقدرت نه تنها رشد نکرده بلکه با اصلاح ۴۰ درصدی طرفداران خود را خسته کرده است. ایا انفجار مجدد کاردانو نزدیک است؟