تحلیل تکنیکال LUNA؛ دوشنبه ۲۰ تیر

در این مطلب به بررسی رمزارز LUNA می پردازیم.
تصویر تحلیل تکنیکال LUNA؛ دوشنبه ۲۰ تیر

به گزارش سایت خبری پرسون، رمزارز LUNA به دنبال اینکه از ۳۱ می(۱۰ خرداد) به میزان 89 درصد سقوط کرد ، در 8 ژوئن(۱۸ خرداد) ، کف نوسان 1.94 دلاری را به ثبت رساند. این کف نوسانی ، آخرین گام روند نزولی محسوب می شود و در اثر آن ، کف و پایه ای برای ساختار تکنیکال سه گانه شکل گرفت. این الگوی تکنیکال شامل سه کف نوسانی متمایز است که قسمت مرکزی آن ، پایین تر از سایرین است. اولین و سومین نقاط نوسانی اغلب در امتداد یک خط روند قرار دارند.

با این حال، در برخی موارد، سومین کف نوسانی کمی بالاتر از کف نوسان اولی شکل میگیرد و در نتیجه آن ، این نوع ساختار سه گانه(Triple tap) تشکیل می شود. این ساختار ، تغییر روند را پیش‌بینی می‌کند و اگر پس از یک روند نزولی شکل بگیرد، به نفع گاوها خواهد بود.

در نموار LUNA ، آخرین مرحله این ساختار تکنیکال شکل‌ گرفته است و تنها چیزی که باقی می‌ماند، شروع یک روند صعودی است. نکته قابل توجه اینجاست که قیمت بیت کوین حاکی از تمایل آن به صعود است ، از این رو، اعتبار دورنگار تغییر روند برای این آلت کوین افزایش می یابد.

سرمایه گذاران می توانند انتظار رشد 40 درصدی قیمت تا سطح 2.80 دلاری را داشته باشند که تارگت اولیه LUNA است. اگر این سطح مقاومتی به سطح حمایتی تبویل شود ، این رالی ممکن است منجر به رشد قیمت LUNA به سطح ۳.۵۱ دلاری شود.

نمودار چهارساعته جفت ارز LUNA/BUSD

از سوی دیگر، اگر قیمت LUNA نتواند به سمت سطوح بالاتر پیش برود و در عوض شروع به کاهش کند، این نشان دهنده عدم کنترل بازار توسط خریداران است. در چنین شرایطی، اگر قیمت LUNA با کندلی چهار ساعته زیر سطح حمایت 1.94 دلاری بسته شود، این ساختار سه گانه باطل می شود.

در چنین حالتی، LUNA ممکن است 17 درصد کاهش یابد و یک بار دیگر به سطح حمایت 1.60 دلاری عقب نشینی کند.

405149