همکاری صرافی بایننس و کریستیانو رونالدو برای تولید مجموعه NFT

هفته پیش، صرافی ارز دیجیتال بایننس، خبری مبنی بر همکاری این صرافی و کریستیانو رونالدو برای تولید مجموعه NFT را منتشر کرد.
تصویر همکاری صرافی بایننس و کریستیانو رونالدو برای تولید مجموعه NFT

به گزارش پرسون، هفته پیش، صرافی ارز دیجیتال بایننس، خبری مبنی بر همکاری این صرافی و کریستیانو رونالدو برای تولید مجموعه NFT را منتشر کرد. این خبر که با بازخوردهای متفاوتی مواجه شد، دارای جنبه‌های اقتصادی مختلفی است. بر این اساس، طرفداران کریستیانو رونالدو می‌توانند یک قطعه یادگاری از تاریخ فوتبال به همراه داشته باشند. هر چند این یادگاری به صورت فیزیکی نیست، اما همچنان دست داشتن یکی از بزرگ‌ترین بازیکن‌های جهان در تولید این مجموعه ان اف تی، تاثیر زیادی بر ارزش آن دارد. به نظر می‌رسد صرافی ارز دیجیتال بایننس که بزرگ‌ترین پلتفرم برای خرید دوج کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، اعتماد زیادی به دنیای ارزهای دیجیتال دارد.

نحوه همکاری کریستیانو رونالدو افسانه‌ای و بایننس

کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران دنیا و محبوب‌ترین فرد در شبکه‌های اجتماعی است. رکورد تعداد فالور در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر، در دست رونالدو قرار دارد و به نظر می‌رسد این بازیکن به شکستن رکوردها علاقه زیادی دارد؛ چه در زمین بازی و چه در دنیای مجازی، رونالدو تمامی سعی خود را برای بهتر بودن می‌کند. با ورود کریستیانو رونالدو به دنیای ارزهای دیجیتال، در زمانی که قیمت بیت کوین و دیگر ارزها در حال کاهش است، باعث سروصدای زیادی شده است. به همین خاطر بهتر است.

همکاری بایننس و کریستیانو رونالدو به صورت انتشار چند مجموعه ان اف تی مختلف در طول چند سال آتی خواهد بود. پس می‌توانید منتظر انتشار مجموعه ان اف تی‌های جدیدی در چند سال آینده از کریستیانو رونالدو باشید و قرار نیست تنها یک مجموعه از این بازیکن منتشر شود. مجموعه‌های منتشر شده، براساس قرارداد کریستیانو رونالدو، قرار است تنها بر روی پلتفرم بایننس منتشر شود و روی هیچ پلتفرم دیگری وجود نخواهد داشت.

پس برای این که شانس این را داشته باشید که صاحب یکی از قطعات تاریخی فوتبال شوید، باید در صرافی ارز دیجیتال بایننس عضو شوید. عضویت در صرافی بایننس برای ایرانیان چالش‌های خود را دارد و تنها پس از این که موفق شوید حساب خود را وریفای کنید، می‌توانید به خرید این مجموعه بپردازید.

مجموعه ان اف تی منتشر شده از کریستیانو رونالدو شامل چه چیزی است؟

NFT به توکن‌های غیرقابل تعویض گفته می‌شود که بر روی یک بلاک چین قرار می‌گیرند. به همین دلیل، مالک یک توکن تنها یک فرد خواهد بود. به دلیل این که این آثار توکن غیرقابل تعویض نام دارند، ارزش هیچ یک از توکن‌های مشابه، یکی نخواهد بود و هر توکن با توکن دیگر، تفاوتی خواهد داشت. به همین دلیل حتی اگر توکن‌های مجموعه ان اف تی جدید کریستیانو رونالدو مشابه هم باشد، هر توکن مالکی مشخص داشته و می‌تواند ارزش‌های متفاوتی داشته باشد.

این مفهوم در مقابل ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. در صورتی که با خرید بیت کوین صاحب یک بیت کوین شوید، ارزش این ارز با یک ارز بیت کوین دیگر برابر خواهد بود و هیچ تفاوتی بین این دو ارز وجود ندارد. از طرف دیگر ان اف تی، می‌تواند شامل هر نوع اثر دیجیتالی باشد. به دلیل ماهیت بلاک چین‌ها، می‌توان انواع فرمت‌های مختلف را به توکن تبدیل کرد و در بلاک چین‌های مختلف، آنها را مینت کرد. به طور کلی، می‌توان فایل‌های سه بعدی، تصویری، صوتی، ویدئویی و متنی را به ان اف تی تبدیل کرد.

shafaqna.com

اطلاعات زیادی از توکن‌های مجموعه ان اف تی جدید کریستیانو رونالدو و بایننس منتشر نشده است، اما می‌دانیم که کریستیانو رونالدو در تولید این مجموعه‌ها نقش زیادی دارد. قرار است رونالدو به صورت مستقیم در تولید این آثار دیجیتال نقش داشته باشد. پس به همین دلیل نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که ان اف تی منتشر شده به چه صورت خواهد بود.

صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مورد مجموعه ان اف تی جدید خود

کریستیانو رونالدو در مورد مجموعه جدید خود، ابراز علاقه کرد و گفت: "من به طرفداران خود اهمیت زیادی می‌دهم و به همین خاطر، رابطه من و هوادارانم برایم بسیار مهم است. به همین خاطر قصد دارم از طریق مجموعه ان اف تی جدیدم با آنها ارتباط برقرار کنم. ایجاد ارتباط بین من و هوادارانم و انتقال تجربیات شخصی‌ام به آنها برایم بسیار جذاب است. من هیجان زیادی برای مجموعه ان اف تی‌های جدید دارم و مطمئنم هوادارانم نیز از این مجموعه‌ها لذت خواهند برد."

مقاله پیشنهادی: ساخت NFT رایگان

کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیا، در این مجموعه‌های آتی همکاری خواهد کرد. به دلیل علاقه زیاد کریستیانو رونالدو به طرفداران خود و اهمیتی که به آنها می‌دهد، می‌توان انتظار مجموعه ان اف تی جذابی را از این بازیکن داشت. به طور حتم، ان اف تی حاصل از همکاری رونالدو و بایننس به صورت مزایده به فروش گذاشته خواهد شد. افرادی که بتوانند بیشترین پیشنهاد را برای مجموعه‌های جدید رونالدو ثبت کنند، برنده مجموعه NFT جدید کریستیانو رونالدو خواهند بود. شما نیز می‌توانید برای شرکت در این مزایده‌ها از طریق صرافی بایننس اقدام کنید.

یکی از راه‌های خرید ارز دیجیتال و انتقال آن به کیف پول‌های خارجی، استفاده از کیف پول من است. کیف پول من اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی بوده و بیش از 1500 توکن و کوین را می‌توانید با این کیف پول معامله کنید.

404185