قیمت ارز دیجیتال امروز 13 تیر/ افت بیت کوین در معاملات

قیمت بیت‌کوین در شبانه روز گذشته با افت ۶۰ دلاری به ۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار رسید. ارزش اتریوم در این مدت یک‌ درصد کاهش پیدا کرد
تصویر قیمت ارز دیجیتال امروز 13 تیر/ افت بیت کوین در معاملات

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت بیت‌کوین در ادامه نوسان آرام خود امروز دوشنبه ۱۳ تیر با افت یک درصدی به ۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار رسید. ظرف دو هفته گذشته شاهد رفت‌وبرگشت‌های محدود بیت‌کوین حوالی مرز ۲۰ هزار دلار بودیم و طی شبانه‌روز گذشته رهبر بازار ارز دیجیتال ۱۶۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. همزمان با افت یک درصدی قیمت بیت‌کوین، قیمت اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال مهم دنیا و کاردانو به‌همین اندازه کاهش پیدا کرد. بازدهی شیبا و دوج‌کوین صفر درصد بود و ارزش ترون سه‌درصد رشد داشت.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار

قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۱۳ تیر با افت یک درصدی به ۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار رسید. این رقم درقیاس با دیروز کاهش ۱۶۰ دلاری قیمت بیت‌کوین را نشان می‌دهد. در این مدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۵۴۰ دلار بوده و کمترین ارزش این ارز دیجیتال ۱۸ هزار و ۹۸۰ دلار به‌ثبت رسیده است. در بازه هفتگی تغییر قیمت بیت‌کوین معادل منفی ۱۰ درصد محاسبه می‌شود، چون هفته قبل مهمترین ارز دیجیتال دنیا ۲۱ هزار و ۲۴۰ دلار معامله می‌شد. حالا قیمت بیت‌کوین نسبت به اوج تاریخی خود یعنی سطح ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال ۷۲ درصد پایین‌تر قرار گرفته است. همچنین حجم کل بازار بیت‌کوین صبح امروز ۳۶۴ میلیارد دلار بود و این رقم سهم ۴۰ درصدی بیت‌کوین از کل بازار ارز دیجیتال را نشان می‌داد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۵ دلار

قیمت اتریوم امروز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۰ دلار نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد و به هزار و ۵۵ دلار رسید. افت قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته معادل یک درصد محاسبه می‌شود و در این مدت شاهد نوسان محدود دومین ارز دیجیتال مهم دنیا بین دو عدد هزار و ۸۰ دلار و هزار و ۴۵ دلار بوده‌ایم. با درنظر گرفتن کاهش یک درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته، بازدهی این ارز دیجیتال در هفته گذشته به منفی ۱۳ درصد رسید، چون دوشنبه هفته قبل اتریوم هزار و ۲۲۰ دلار ارزش داشت. حالا قیمت اتریوم درقیاس با آبان پارسال که شاهد ثبت رکورد تاریخی این ارز دیجیتال بودیم، ۷۸ درصد پایین‌تر قرار دارد. آن زمان بیشترین قیمت اتریوم چهار هزار و ۸۵۱ دلار به‌ثبت رسید. همچنین حجم کل بازار اتریوم امروز ۱۲۸ میلیارد دلار یعنی ۱۴ درصد از کل بازار ارز دیجیتال محاسبه شد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت ترون در شبانه‌روز گذشته سه‌درصد رشد داشته، ارزش کاردانو یک درصد کاهش پیدا کرده و بازدهی شیبا و دوج‌کوین صفر درصد به‌ثبت رسیده است. قیمت ترون امروز دوشنبه ۱۳ تیر به ۰.۰۶۶ دلار رسید و نسبت به دیروز که ۰.۰۶۴ دلار ارزش داشت، شاهد افزایش سه‌درصدی قیمت سیزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار بودیم. قیمت کاردانو با نماد اختصاری ADA که ششمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود در شبانه‌روز گذشته از ۰.۴۵۲ دلار به ۰.۴۴۷ دلار رسید و تقریبا یک درصد عقب‌نشینی کرد. قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۶۶ دلار بود و این رقم نسبت به دیروز تغییری نداشت. مثل شیبا که ارزش آن در شبانه‌روز گذشته روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار باقی مانده است.

انواع ارز دجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۲۴۰ دلار

۱۹ هزار و ۲۸۰ دلار

۱۹ هزار و ۱۲۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۲۰ دلار

هزار و ۶۵ دلار

هزار و ۵۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

کاردانو

۰.۵۰۱ دلار

۰.۴۵۲ دلار

۰.۴۴۷ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۶ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۷۵ دلار

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۶ دلار

404036