ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

طبق اعلامیه‌ای که مایکل ساننشن، مدیر عامل شرکت گری‌اسکیل، منتشر کرده است، مجله‌ی تایم(TIME) با این شرکت مدیریت سرمایه شریک شده است تا یک سری فیلم با محوریت ارزهای دیجیتال منتشر کند.

بر اساس گزارش دریافتی ازTrading Platforms ، تعداد دستگاههای خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان طی شش ماه گذشته 70٪ افزایش یافته است. آمریکا و کانادا از این نظر دارای بیشترین خودپردازهای فعال بازار هستند. آمریکا به تنهایی صاحب 84٪ از کل دستگاه های خودپرداز بیت کوین جهان است.

آیا عرضه اولیه سهام کوین بیس می تواند قیمت بیت کوین را به رکورد های بعدی نزدیک کند؟

ادامه روند صعودی قیمت بیت کوین

درحال حاضر تلاش برای تخمین حرکت های بعدی قیمت بیت کوین، شبیه به تلاش برای حدس زدن تعداد سنگ های مرمر استفاده شده در یک کاسه عظیم از جنس سنگ مرمر است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 23 فروردین 1400؛

نوسان قیمت بیت کوین در حدود 60 هزار دلار

ارز رمزنگاری اول بازار همچنان به تلاش خود برای غلبه بر مقاومت 60000 دلاری ادامه می دهد. همانطور که روز شنبه گزارش شد، ظاهراً این تلاش ها نتیجه بخش بوده است زیرا این ارز توانست به بالاترین قیمت 3 هفته خود یعنی 61200 دلار برسد.

قیمت سولانا (Solana) در این ماه بیش از 50٪ افزایش یافته است زیرا پروژه های جدید ایردراپ را بر روی بلاکچین سول (SOL) هدایت میکنند و کارمزدهای تراکنش بالای اتریوم، سرمایه گذاران را به دنبال گزینه های ارزان تر سوق می دهد.
بایننس کوین (BNB) با روند نفس گیر خود توانست در ساعت 04:58 هماهنگ جهانی در صرافی بایننس به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود در 576 دلار برسد . این ارز رمزنگاری شده از ابتدای سال 2021 تاکنون حدود 1500 درصد افزایش یافته است.
طبق گفته اسکات ملکر (Scott Melker )، تریدر پیشکسوت، “پتانسیل صعودی فوق العاده” اتریوم می تواند بیت کوین را تحت الشعاع قرار دهد و اتریوم حداقل در کوتاه مدت بهتر از بیت کوین عمل خواهد کرد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 21 فروردین 1400؛

جهش بیت کوین به بالای 60 هزار دلار

بیت کوین که نتوانسته بود رکورد ثبت شده خود در اواسط ماه مارس در تراز 61800 دلار را ادامه دهد و با در پیش گیری یک مسیر معکوس، چند هفته بعد حتی تا حدود تراز 50 هزار دلار هم سقوط کرد، در 24 ساعت گذشته وضعیت کاملاً متفاوتی را شاهد بود.

کمپانی بزرگ کشتی های حرفه ای WWE درصدد است اولین توکن های غیرمثلی (NFT) خود را روانه بازار کند که لحظات برجسته کشتی گیر افسانه ای خود “مارک ویلیام کالاوای” با نام مستعار آندرتیکر (Undertaker) را به نمایش می گذارد.

چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده برتر بازار روزهای خوبی نبود. پس از چندین بار شکست این ارز در غلبه بر مقاومت 60000 دلاری، سرانجام مسیر خود را تغییر داد و روندی کاهشی در پیش گرفت.

روند اصلاح نزولی اتریوم بعد از شکست دوباره آن در عبور از تراز 2100 دلار آغاز شد. در نتیجه این حرکت، اتر (ETH) با قیمتی زیر سطوح حمایتی 2050 و 2010 دلار معامله شد، سطح 2000 دلار را شکست و زیر میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) قرار گرفت.