جی‌پی مورگان: بسیاری از مشتریان در پی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند

جی پی مورگان می گوید بسیاری از مشتریان معتقد هستند ارز رمزپایه یک کلاس دارایی هستند و آنها می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند.

تصویر جی‌پی مورگان: بسیاری از مشتریان در پی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر عامل J.P. Morgan Asset & Wealth Management گفت: “کار ما کمک به آنها است تا پول خود را در جایی که می خواهند سرمایه گذاری کنند قرار دهند.”

ماری کالاهان اردوز (Mary Callahan Erdoes) ، مدیر عامل شرکت J.P. Morgan Asset & Wealth Management ، در مصاحبه ای با Bloomberg Wealth ، که روز سه شنبه منتشر شد، در مورد روش شرکت خود در زمینه ارزهای رمزپایه صحبت کرد.

شرکت مدیریت دارایی JPMorgan Chase با دارایی 4.4 تریلیون دلار یکی از بزرگترین مدیران سرمایه گذاری و بانک های خصوصی در جهان است.

از اردوز که 20 سال پیش به این شرکت پیوسته بود ، سوال شد که اگر مشتری به JPMorgan بیاید و بگوید که آنها می خواهند در ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کنند ، چه کاری انجام می دهد؟ “آیا می گویی نباید این کار را انجام دهی؟ آیا شما آن را تسهیل می کنید؟ “

رئیس اجرایی ابتدا با اظهار نظر در مورد فناوری بلاکچین پاسخ داد. وی اظهار داشت: “فناوری بلاکچین بسیار واقعی است و همه روش های تعامل دیجیتالی ما در بازارهای مختلف مالی را تغییر می دهد.”

مدیر عامل J.P. Morgan Asset & Wealth Management در ادامه صحبت درباره ارزهای رمزپایه اظهار داشت: “ارزهای دیجیتال،جدید هستند و به طور کلی در مورد اینکه آیا کلاس دارایی هستند یا نه بحث می شود”

بسیاری از مشتریان ما می گویند که این یک کلاس دارایی است و من می خواهم سرمایه گذاری کنم. وظیفه ما کمک به آنها است تا پول خود را در جایی که می خواهند سرمایه گذاری کنند قرار دهند.

اردو ادامه داد: “این یک چیز کاملاً شخصی است.” “ما بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی به خودی خود نداریم و زمان نشان می دهد که آیا یک ابزار ذخیره ارزش است یا خیر. اما نتیجه نوساناتی که امروز در آن می بینید ، باید با گذشت زمان خودش را نشان دهد. “

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com

325741