ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش بررسی ‌وضعیت صنعت استخراج رمزارزها آغاز تدوین طرحی برای قانونمندسازی رمزارزها در اقتصاد کشور خواهد بود و براساس آن تکالیف تمام دستگاه‌ها در این حوزه مشخص خواهد شد.
هفته گذشته، قیمت بیت کوین با پیگیری روند افزایشی مناسبی توانست از مقاومت 62000 دلاری عبور کند. جفت ارز BTC/USD با بالاترین سطح قیمت تاریخی خود در 64000 دلار معامله شد و بالاتر از میانگین متحرک ساده (4 ساعته) قرار گرفت.

اتریوم توانست یک اوج قیمت کوتاه مدت نزدیک به سطح 2550 دلار تشکیل دهد و پس از آن شاهد یک سقوط عمده بود. در پی این حرکت، اتر (ETH) با قیمتی پایین تر از چندین حمایت مهم نزدیک به 2400 و 2300 دلار معامله شد.

وضعیت بازار رمزارزها امروز30 فروردین 1400؛

افزایش 6000 دلاری قیمت بیت کوین بعد از آخرین سقوط

به نظر می رسید که هفته گذشته همه چیز به نفع بیت کوین پیش می رود چرا که این دارایی در نهایت مقاومت 60000 را پشت سر گذاشت و حتی بعد از آن به بالاترین سطح خود در 65000 رسید.
روز ۱۸ آوریل (29 فروردین) قیمت ‌بیت‌کوین شاهد یک سقوط شارپی تا مرز ۵۰ هزار و ۹۰۰ دلار بود. عده‌ای از تحلیلگران این سقوط ناگهانی را به کاهش چشمگیر هش ریت شبکه و شایعات مرتبط با اقدامات احتمالی خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا بر علیه تعدادی از موسسات مالی با اتهام پولشویی به وسیله دارایی های دیجیتال نسبت می دهند.

صرافی بایننس روز سه شنبه ۲۰ آپریل از ساعت ۲ بامداد به ساعت جهانی (۳۱ فروردین ساعت ۶:۳۰ صبح) برنامه به‌روز رسانی سیستم معاملات اسپات (Spot) خود را اجرا خواهد کرد. این برنامه حدودا ۲ ساعت طول خواهد کشید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 29 فروردین 1400؛

سقوط بیت کوین تا 56 هزار دلار

همانطور که دیروز گزارش کردیم، ارز رمزنگاری شده برتر بازار توانست پس از کاهش قیمت روز جمعه حدود دو هزار دلار از ارزش از دست رفته خود را باز یابد و تا مرز ۶۲ هزار دلار افزایش یابد. با این حال، ۲۴ ساعته گذشته وضعیت تا حد زیادی تغییر کرده است.
معاون فنی پلیس فتا ناجا گفت: مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی فریبنده در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مبنی بر" کسب درآمد بالا از طریق تولید یا خرید و فروش ارز دیجیتال در خانه" از کاربران کلاهبرداری می کنند.

روز ۲۷ فوریه (۹ اسفند) کاردانو بالاترین سطح قیمت خود را در تراز ۱.۴۸ دلار به ثبت رساند. از آن زمان این ارز شاهد افت و خیزهای زیادی در قیمت خود بوده است. زمانیکه این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند به یکدیگر متصل می شوند یک مثلث صعودی تشکیل می شود.
در روز یکشنبه در ساعت 23:39 (03:39 به وقت گرینویچ) در شاخص Investing.com، رمزارز کاردانو Cardano با قیمت 1.079454 دلار معامله شد که 24.82 درصد افت داشته است. این بیشترین میزان رکود قیمتی یک روزه، از 12 مارس 2020 (22 اسفند-1398) بوده است.

به دنبال افزایش تقاضا در فضای رمزنگاری صورت گرفت؛

جهش دوباره کارمزد تراکنش های اتریوم

روز جمعه متوسطه کارمزد انجام یک تراکنش در بلاک‌چین اتریوم به مرز ۲۴ دلار و ۷۴ سنت رسید.
علی رغم اصلاح گسترده ای که در کل بازار رمزنگاری شاهد هستیم، قیمت اتریوم همچنان به حرکت خود ادامه می دهد. هرچند ممکن است این صعود با توجه به یک اندیکاتور تکنیکال به پایان برسد.

وضعیت بازار رمزارزها امروز 28 فروردین 1400؛

بیت کوین تراز 62 هزار دلار را پس می گیرد

پس از آخرین رکورد ثبت شده در اوایل هفته در تراز 65000 دلار، ارز رمزنگاری شده برتر بازار مسیر حرکت خود را معکوس کرد و به تدریج رو به کاهش گذاشت.

اخیرا یک اپلیکیشن فیک با نام اپلیکشن Infinito Wallet شروع به فعالیت در Google Play نموده است.مراقب باشید آن را دانلود نکنید و یا اطلاعات کیف پول خود را در آن وارد نکنید.