عرضه اولیه سهام Binance US در بازار؛ به زودی

مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس گفته است این صرافی می تواند به زودی سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند.

تصویر عرضه اولیه سهام Binance US در بازار؛ به زودی

به گزارش سایت خبری پرسون، روز جمعه، چانگ پنگ ژائو، در نشست “Redefine Tomorrow” که توسط SCB 10X، شعبه سرمایه گذاری بانک قدیمی سیام تایلند برگزار شد، گفت: “شریک ما در ایالات متحده در حال بررسی مسیر احتمالی برای عرضه اولیه سهام (IPO) می باشد. هرچند این مسیر IPO هنوز 100٪ قطعی نیست”.

به گفته وی، پس از لیست شدن سهام کوین بیس (Coinbase) در اوایل سال جاری در بازار نزدک (Nasdaq)، اکنون ایالات متحده از اکوسیستمی برخوردار است که شرکت های رمزنگاری می توانند در آن برای عموم مردم عرضه شوند. در واقع، چندین شرکت رمزنگاری مستقر در ایالات متحده ، از جمله جمینی، کراکن و سیرکل نیز به دنبال انجام این کار هستند.

ژائو درباره بایننس گفت: این IPO جز برنامه های فوری شرکت به شمار نمی آید، اما این وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند.

پیش از این، وی گفته بود که بایننس ترجیح میدهد به جای سپری کردن مسیر یک IPO سنتی، روی گسترش کاربردپذیری و سودمندی توکن بومی خود یعنی BNB کار کند.

ژائو گفت: قبل از اینکه بایننس بخواهد به طور جدی در زمینه عرضه عمومی سهام خود گامی بردارد مجبور است ساختار شرکت خود را تغییر دهد، زیرا بیشتر نهادهای نظارتی مایل هستند از دفتر مرکزی، یک دفتر ساده یا حتی یک شخص حقوقی مرتبط دیدن کنند.

ظاهراً در حال حاضر ژائو به دنبال گزینش یک مدیرعامل جدید برای بایننس است. او برنامه خود برای کناره گیری از این سِمت را در اوایل سال جاری افشا کرد. در آن زمان، گفته بود که مایل است طی دو تا پنج سال آینده از سمت مدیرعاملی شرکت استعفا دهد تا کاملاً روی رشد اکوسیستم های BNB و Binance Smart Chain تمرکز کند. به نظر می رسد این برنامه ها اکنون محکم تر شده اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: theblockcrypto

326088