سه نمودار که در مورد فروش بیتکوین توسط استخراج کنندگان باید زیر نظر بگیرید

یک  کف روزانه زیر 30 هزار دلار در نمودار بیتکوین ثبت شد، سطح مهم حمایتی که از نظر کلوز هفتگی در طول 2 ماه حفظ شده بود.

تصویر سه نمودار که در مورد فروش بیتکوین توسط استخراج کنندگان باید زیر نظر بگیرید

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر چه در حال تلاش برای بهبود بوده است، یک روند، روشن باقی می ماند، هولدرهای بلند مدت (دستان قوی) و استخراج کنندگان قوی تر بیت کوین به جای فروش در حال انباشت بوده اند.

جزئیات استخراج کنندگان بیتکوین

استخراج کنندگان بیت کوین را می توان به عنوان یکی از صعودی ترین نهادهای بازار دید. آنها سرمایه گذاریِ حداقل میلیون ها دلار، ساخت زیرساخت های انرژی و جمع کردن قدرت هش برای استخراج بیت کوین را انجام میدهند. درست مانند کالاها، اگر دارایی مطلوب باشد و اعتقاد بر این باشد که ارزشش افزایش می یابد، شرکت کنندگان در بازار به «استخراج» متمرکز خواهند شد یا آن را انباشت خواهند کرد.

استخراج کنندگان کوچکی که سرمایه گذاری کمتری دارند، بیشتر احتمال فروش در زمان های کمتر ایده آلی مانند این را دارند. این استخراج کنندگان به احتمال زیاد پول نقد خالص کافی برای ادامه عملیات استخراج بدون فروش بیتکوینهای قبلا استخراج شده خود را در اختیار ندارند. برعکس، استخراج کنندگان بزرگتر که به خوبی سرمایه گذاری شده اند، این توانایی را دارند که بیتکوین استخراج شده خود را نگه دارند و منتظر فروش در قیمت های بالاتر بمانند.

در نمودار زیر، تحلیلگر درون شبکه Wu Blockchain افزایش کوتاه مدت در تعداد “میانگین” بیتکوین منتقل شده توسط استخراج کنندگان به صرافیها را تشخیص داد. در طول سال 2021، این معیار آماری قله های کوچکتری را با میانگین 60 بیتکوین ثبت کرد. در 17 جولای(26تیر)، میانگین به 98.6171 بیتکوین افزایش یافت و سیگنال هشدار داد.

اگر چه این فعالیت استخراج کنندگان به نظر می رسد یک سیگنال احتیاط باشد، مهم است که به آنچه برای قیمت BTC در طول اتفاقات مشابه اتفاق افتاده است، نگاه کنید. به عنوان مثال، در سه ماهه چهارم 2020(پاییز99)، این معیار آماری ستونهای بلندِ متعددی را دید که در میانگین 120 بیتکوین به اوج خود رسید. بیتکوین تا ژانویه 2021(دی99) به سقف جدید 40 هزار دلاری رسید.

همچنین مهم است که به مجموع میزان بیتکوین که توسط استخراج کنندگان به صرافیها منتقل می شود نگاه کنیم. در نمودار زیر، مجموع مقدار بیتکوین که توسط استخراج کنندگان به صرافیها منتقل می شود، بین 30هزار دلار تا 40هزار دلار رو به کاهش بوده است.

آیا استخراج کنندگان بیتکوین در حال فروش هستند؟

این نشان می دهد استخراج کنندگان بزرگتر و ثروتمند تر حاضر به فروش در قیمت های فعلی نیستند و با پیش بینی قیمت های بالاتر در آینده در حال هولد کردن هستند. این می تواند افزایش تغییر خالص موقعیت استخراج کنندگان در Glassnode را توضیح دهد.

با توجه به فشار مالی بر استخراج کنندگان کوچکتر، آنها به احتمال زیاد آنهایی هستند که در این مدت در حال فروش بیتکوین بوده اند و اگر بیتکوین زیر 30 هزار دلار بسته شود در معرض خطر نابودی هستند.

در حال حاضر BTC در یک کف روزانه زیر 30 هزار دلار با حجم بسیار کم قرار دارد، نشانه این که هولدرهای بلندمدت و استخراج کنندگان بزرگتر نمیفروشند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato

325577