جیم کرامر: Tether می تواند “پاشنه آشیل ارز رمزنگاری شده” باشد!

در طی مصاحبه ای با The Street، جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری برنامه Mad Money CNBC، از پنهان کاری تتر (Tether) یا USDT ، در رابطه با اوراق تجاری این شرکت که از ارزش USDT پشتیبانی می کنند، ابراز نگرانی کرد.

تصویر جیم کرامر: Tether می تواند “پاشنه آشیل ارز رمزنگاری شده” باشد!

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس تفکیک ذخایر شرکت از 13 می(23 اردیبهشت)، 75 درصد وجوهی که از استیبل کوین USDT پشتیبانی می کنند، پول نقد یا معادل آن، سپرده های کوتاه مدت و اوراق غیر افشایی است. از 75 درصد این دارایی ها، 65 درصد اوراق تجاری هستند. در تاریخ 31 مارس(11 فروردین)، نقدینگی ذخیره تنها 3.87 درصد از کل دارایی های مورد حمایت USDT را تشکیل می داد.

این اولین باری نبود که کرامر، ناامیدی خود را در مورد سیاست عدم افشای صندوق Tether ابراز می کرد. در طی یک اظهاریه، شانزدهمین رئیس فدرال رزرو(Federal Reserve)، نگرانی خود را در مورد Tether ابراز کرد، اقدامی که کرامر در توئیتر از آن استقبال کرد.

نگرانی جیم کرامر، اوراقی بود که Tether در دست دارد. ارزش اوراق تجاری که Tether در اختیار دارد نزدیک به 60 میلیارد دلار است. به دلیل عدم شفافیت، میزبان CNBC از ماهیت آن دارایی ها نگران است و از قانونی بودن آنها ابراز امیدواری می کند.

میزبان Mad Money، جیم کرامر، همچنین می پندارد که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ، گری گنسلر (Gary Gensler)، ممکن است از Tether در مورد این اوراق بهادار تجاری سوال کند. کرامر اظهار داشت که یک باور عمومی وجود دارد که بسیاری از اوراق تجاری که Tether در اختیار دارد، ممکن است اوراق بانکی چینی باشد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

325753