ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

هیأت عامل بانک مرکزی ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی توسط واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت را صرفاً به منظور انجام پرداخت‌های ارزی بابت واردات و با رعایت مجموعه مقررات ارزی تصویب کرد.
این روزها عملاً همه روش ها برای خرید و فروش بیت کوین در دسترس می باشد.

طبق گزارش بلومبرگ، استراتژیست بانک جی‌پی مورگان (JPMorgan) ، نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou) معتقد است که به دلیل کم شدن مومنتوم حرکتی رمزارزها، رالی بیت کوین روبه پایان است.

جزئیات بازار رمزارزها امروز 1 اردیبهشت 1400؛

پامپ قیمت بیت کوین در پی اخبار پذیرش این ارز

ارز رمزنگاری شده برتر بازار روز یکشنبه سقوط گسترده 9000 دلاری قیمت را تجربه کرد. با وجود اصلاحی اندک و بازپس گیری چند هزار دلار از ارزش خود طی دو روز بعد، BTC نتوانست از 58000 دلار عبور کند.

در حالی که طرفداران دوج کوین قرار بود دیروز، قیمت این ارز دیجیتال را بیشتر کنند؛ اوضاع مطابق میل آنها پیش نرفت و قیمت دوج کوین با افتی ۲۸ درصدی همراه شد و تا ۲۹ سنت کاهش یافت. قیمت ارز دیجیتال  DOGE ، امسال بیش از 60 برابر شد و ارزش بازار آن بیش از 40 میلیارد دلار شد. بنابراین به نظر می رسید که هر چیزی ممکن است. 

بیت کوین زیر منطقه مقاومت اصلی 57500 دلار باقی مانده است. پس از اینکه قیمت BTC تا زیر حمایت 55000 دلار کاهش یافت، در نزدیکی منطقه 53400 دلار به حمایت خوبی دست یافت. قبل از شروع مجدد روند صعودی، کف قیمت در حدود 53338 دلار تشکیل شد.

بر اساس توییت اخیر خود، برنامه‌ی رابینهود (Robinhood) به طور چشمگیری حداقل اندازه‌ی سفارش گذاری دوج کوین را از ۱۰ DOGE به ۱ DOGE کاهش داده است. این حرکت قرار است سهولت سرمایه گذاری در این ارز را برای سرمایه گذاران خرد فراهم کند.

درگاه پرداخت ونمو (Venmo) از امکان ذخیره ، خرید و فروش ارزهای رمزپایه محبوب رونمایی کرد. همانند پِی‌پَل ، شرکت ونمو نیز از چهار ارز رمزپایه مختلف از جمله بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی خواهد کرد. پی پال سال گذشته اعلام کرده بود که ونمو قصد دارد ارزهای رمزپایه را بپذیرد.

در حقیقت توکن بث نسخه توکنیزه‌شده از اتریوم سپرده‌گذاری شده در صرافی بایننس است.

شرکت آمریکایی وی‌ورک (WeWork) که فضاهای کار مشترک برای استارتاپ‌های فناوری ارائه می‌دهد گفته است که در آینده ی نزدیک قصد دارد راهی برای مشترکین شرکت فراهم کند تا هزینه ها و بهای اجاره ی خود از طریق ارزهای رمزپایه پرداخت کنند .

بیت کوین به تازگی یک حرکت رو به بهبود مناسب بالای منطقه مقاومتی ۵۵ هزار دلار آغاز کرده است. در این حرکت بیت کوین توانست سطوح مقاومتی۵۶۵۰۰ دلار و ۵۷۰۰۰ دلار را بشکند.
بر اساس یک پست در وبلاگ، بزرگترین مجموعه داده های مستقل ارز دیجیتال جهان (CoinGecko) ، “NFT Spotlight” را در 19 آوریل 2020 (31 فروردین 1399)، راه اندازی کرد تا شکاف با Non Fungible Token (NFT) را کاهش دهد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 31 فروردین 1400؛

سقوط بیت کوین تا 54 هزار دلار

ارز رمزنگاری شده اول بازار اخیراً یک افت شدید قیمت را تجربه کرده است. این دارایی ظرف چند ساعت، حدود 9000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به پایین ترین سطح 3 هفته اخیر خود یعنی 51500 دلار رسید.
اتریوم به تازگی یک روند بهبود کوتاه مدت بالای سطح ۲۱۰۰ دلار را آغاز کرده است. اتر توانست مقاومت ۲۲۰۰ هزار دلاری را بشکند ولی درست مانند بیت کوین موفق به حفظ این روند نشد.

کیف پول جکس Jaxx برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در طول سال‌ها به عنوان یک کیف پول رمزپایه چند ارزه بسیار محبوب شد.