شیبا اینو در eToro لیست شد

پلت فرم سرمایه گذاریِ چند دارایی، eToro، که قصد دارد در اواخر سال جاری عرضه عمومی شود، شیبا اینو (SHIB) را لیست کرده است. این شرکت استدلال کرد که این تصمیم به دنبال تقاضایی قابل توجه از سوی مشتریان گرفته میشود.

تصویر شیبا اینو در eToro لیست شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت ایتورو که در سال 2006 تأسیس شد، یک شرکت معاملاتی اجتماعی و کارگزاری چند داراییِ اسرائیلی است، که دفاتری در چندین کشور اروپایی، آمریکا و استرالیا دارد.

شرکت لیست شدن شیبا اینو (SHIB) را در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با CryptoPotato، اعلام کرد. در این بیانیه آمده است که این اضافه شدن به دلیل “تقاضای بالای مشتریان” صورت گرفته است.

کاربران eToro قادر خواهند بود با این میم کوین محبوب با نام “شیبا (در قالب میلیون عدد )” سر و کار داشته باشند که «تعداد زیادی» از یک میلیون واحدهای شیبا اینو است. بر اساس این بیانیه، این امر «درک روشن تری از قیمت گذاری در قالبی منظم و تا دو رقم اعشار» را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

این شرکت به تازگی طرح هایی را برای عرضه عمومی شدن در اواخر سال جاری برشمرد. این امر می تواند پس از ادغام با یک شرکت SPAC با ارزش گذاری کلِ بیش از 10 میلیارد دلار امکان پذیر می شود.

همچنین در ماه مه، eToro محبوب ترین میم کوین – Dogecoin را لیست کرد. مدت کوتاهی پس از آن، DOGE به سقف $0.5 آن برهه رسید.

SHIB در اواسط ماه مه همزمان با اوج محبوبیت خود به قیمت رکورد خود رسید. با این حال ، بیش از 80٪ از آن زمان کاهش یافته است ، اگر چه صرافی غیر متمرکزِ به تازگی راه اندازی شده یِ ShibaSwap میلیاردها دلار ارزش کل قفل شده را تنها چند روز پس از راه اندازی جذب کرد.

با این حال با توجه به داده های DeFiLama ، نزدیک به 80 ٪ ارزش کل قفل شده(TVL) از آن زمان کاهش یافته و به حدود 400 میلیون دلار در زمان نوشتن این مطلب رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد

منبع:CRYPTOPOTATO

328151