آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 13 مرداد 1400؛

نوسان بیت کوین زیر 38 هزار دلار

قبلاً گفتیم که ارز دیجیتال اول بازار روزهای آخر هفته عملکرد خوبی داشت و با لمس تراز  42600 دلار به بالاترین سطح قیمت خود از ماه می (اردیبهشت و خرداد) رسید. درحالی که گاوها برای حرکت صعودی بعدی آماده می شدند، چشم انداز این ارز به سرعت تغییر و ارزش این دارایی شروع به کاهش کرد.

تصویر نوسان بیت کوین زیر 38 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، روز دوشنبه قیمت به زیر 40000 دلار رسید و دیروز تا سطوحی بالاتر از 38000 دلار کاهش یافت. در 24 ساعت گذشته، با وجود تلاش BTC برای شکست مقاومت 38500 دلاری، اوضاع بدتر شد. با ریجکت شدن دوباره قیمت، این ارز دیجیتال دوباره به پایین کشانده شد. به این ترتیب، بیت کوین تا مرز 37650 دلار (در Bitstamp) کاهش یافت که پایین ترین سطح قیمت آن در بیش از یک هفته گذشته بود.

در حال حاضر، بیت کوین هنوز زیر 38000 دلار ترید می شود. ارزش بازار آن کمی بیش از 710 میلیارد دلار است و چیرگی آن بر بازار با اندکی کاهش به 46 درصد رسیده است.

پیش از هارد فورک لندن اتر به زیر 2500 دلار رسید

دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار، روزهای آخر هفته به بالاترین سطح قیمت هفت هفته گذشته خود رسید و با قیمت 2700 دلار ترید شد، اما خرس ها بار دیگر کنترل بازار را به دست گرفته و آن را به سمت پایین سوق دادند. به دنبال این حرکت، اتر تا زیر 2500 دلار کاهش یافت و امروز نیز در همان حدود باقی مانده است.

این اتفاق در حالی افتاد که قرار است فردا، پنجم آگوست (14 مرداد)، هارد فورک لندن در این شبکه پیاده سازی شود. این به روزرسانی در اصل با هدف معرفی پیشرفت های متعدد و برای کاهش هزینه های این شبکه انجام می شود. به این ترتیب ، بسیاری از صرافی های رمزنگاری شده برای این رویداد آماده شده اند.

نمای کلی بازار رمزنگاری

به غیر از ETH، اکثر آلتکوین های دارای سرمایه بازار بزرگتر در مقیاس 24 ساعته تا حدودی راکد مانده اند. بایننس کوین، پولکادات، یونی سوآپ و بیت کوین کش افزایشی جزئی داشته اند، در حالی که چین لینک و کاردانو به ترتیب تا مرز 23 دلار و 1.33 دلار افزایش یافته اند.

در مقابل، ریپل، دوج کوین و لایت کوین امروز به رنگ قرمز درآمده اند.

همانطور که انتظار می رفت، آلتکوین های کوچکتر بازار نوسانات بیشتری را شاهد بوده اند. Terra با افزایش 13 درصدی به 14 دلار رسیده است. Ravencoin (12%), Perpetual Protocol (11%) و Celo (10%)هم بعد از آن قرار دارند.

از سوی دیگر، Stacks بیشترین کاهش (12٪) در تایم فریم یک روزه را تجربه کرده و تا 1.28 دلار کاهش یافته است. Telcoin (-8%), Bitcoin Gold (-6%) و Nexo (-5.5) در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری شده هم دوباره مقداری کاهش یافته و به زیر 1.550 تریلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

329242