100 هزار دلار بیت کوین رایگان هدیه صرافی FTX و MLB!

قرارداد حمایتی بین صرافی FTX و لیگ بزرگ بیس بال (MLB) در سطح بعدی قرار گرفت. هر دو شرکت بار دیگر بر سر برنامه ای برای ارائه رایگان بیت کوین به توافق رسیدند.

تصویر 100 هزار دلار بیت کوین رایگان هدیه صرافی FTX و MLB!

به گزارش سایت خبری پرسون، برای دستیابی به این هدف، هر دو FTX و MLB رقابت جدیدی را ارائه کرده اند و نام آن “MLB Moonblasts Pick ‘Em” میباشد. در این مسابقه، هر کسی که دقیقاً پیش بینی کند کدام بازیکن بیشترین بازی بدون خطا را انجام می دهد، می تواند یک جایزه بزرگ به ارزش 100,000 دلار بیت کوین یا پول نقد دریافت کند.

این مسابقه به طور خاص روز شنبه ساعت 14 بعد از ظهر به پایان خواهد رسید. در حال حاضر، این مسابقه فقط برای ساکنان مقیم ایالات متحده امکان پذیر می باشد.

بر اساس موارد گفته شده، قرارداد حمایتی FTXو MLB سرانجام شتاب می گیرد. با توجه به این موضوع، بسیاری معتقدند که بیت کوین رایگان (BTC) صنعت رمزنگاری، ادغام جریان اصلی در ورزش را نشان می دهد.

در قرارداد حمایتی صرافی FTX با MLB، هر دو توافق کردند که از همه برندهای FTX در طول بازی All-Star که در دنور(Denver) برگزار می شود، بر روی لباس داوران MLB استفاده خواهند کرد.

از سوی دیگر، مدیرعامل FTX، سام بانکمن فرید(Sam Bankman-Fried) روز شنبه گفت که آنها اکنون اولین صرافی مشتق رمزنگاری هستند که حسابرسی GAAP ایالات متحده را دریافت می کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: coinquora

328598