ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

از سوی صرافی تودکس در ترکیه صورت گرفت؛

انتقال 125 میلیون بیت کوین به صرافی کراکن!

به گزارش شرکت اسرائیلی ردیاب بلاکچین وایت استریم (Whitestream)، بین ماه های آگوست 2020 تا فوریه 2021 (مرداد تا بهمن 99)، تقریبا 5000 بیت کوین به ارزش تقریبی 125 میلیون دلار در زمان معامله (و بیش از 280 میلیون دلار به قیمت امروز)، از کیف پول های متعلق به صرافی تودکس (Thodex) به صرافی آمریکایی کراکن منتقل شده است.

در ساعت گذشته، توکن بومی بلاکچین اتریوم به رکورد جدید قیمتی رسید و در صرافی بایننس سطح ۲,۸۵۰ دلار را تاچ کرد.

کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) :

آیا فعالیت های ریپل با قیمت توکن XRP ارتباط دارد؟

با ارسال نامه دیگری به قاضی پرونده، سارا نتبورن، که در آن دفاعیه ای از تصمیم برای ارتباط با قانون گذاران خارجی ارائه شده، درگیری های اکتشافی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال داغ شدن است.

میدانید که امنیت ارزهای دیجیتال یک چالش اساسی برای سرمایه‌گذاران در این بازار است. صرف‌نظر از میزان ارزش رمزارزها و چالش های پیرامون آن، مهم‌ترین بحث، نگهداری و امنیت دارایی شما است؛ چراکه مانند هر دارایی دیگری در دنیای حقیقی، ارزهای دیجیتال درخطر به سرقت رفتن توسط هکرها هستند.
پس از شکست مقاومت متعلق به الگوی اصلی در نمودار 4 ساعته، لایت کوین طی 24 ساعت گذشته ، در یک رنج قیمتی محدود معامله می شود. درعین حال ، تعداد هولدرهای بزرگ این رمزارز در هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است که نشان می دهد نهنگ ها از پوزیشن های خود سود می برند.

بر اساس اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، شرکت های پرداخت موبایلی HIPS و بستر پرداخت تاکسی Nordic  با مشارکت یکدیگر امکاناتی را فراهم خواهند کرد که به کمک آن تاکسی ها در انگلیس و اسکاندیناوی بتوانند ارزهای رمزنگاری شده را بربستر بلاکچین اتریوم بپذیرند.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 9 اردیبهشت 1400؛

تلاش ناموفق دوباره بیت کوین

پس از آنکه بیت کوین روز دوشنبه از پایین ترین سطح قیمت 3 هفته گذشته خود یعنی 47000 دلار بازگشت، این ارز رمزنگاری شده با قیمتی در حدود 54000 تا 55000 دلار ترید شده است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 2 اردیبهشت 1400؛

بیت کوین به 56 هزار دلار نزدیک شد

ارز رمزنگاری شده اول بازار، چند روز گذشته بعد از سقوط تا کف قیمت دو ماه اخیر خود در تراز 47000 دلار، روند اصلاحی مناسبی را در پیش گرفته است.
بیت کوین توانست بالاتر از سطح 53000 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل و روند افزایشی خود را ادامه دهد. BTC حتی منطقه مقاومت اصلی 55000 دلار را شکست و کاملا بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

هفته گذشته، ریپل (XRP) در نزدیکی منطقه 1.00 دلار با علاقه خرید شدیدی مواجه شد و به این ترتیب بالاتر از تراز 1.00 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داد و یک روند افزایشی تازه را شروع کرد.

کمپانی ساخت خودروهای برقی تسلا پس از افزودن بیت کوین به ترازنامه خود در اوایل سال جاری، 272 میلیون دلار از دارایی های خود را فروخت. در  گزارش درآمد سه ماهه نخست سال 2021 این شرکت بخشی تحت عنوان “درآمد حاصل از فروش دارایی های دیجیتال” اضافه شده است.

شاخص ترس و طمع که نشان دهنده احساسات حاکم بر بازار بیت کوین است، طی یک هفته از ناحیه طمع شدید به ناحیه ترس وارد شده است. احتمالا چه اتفاقی در بازار بیت کوین قرار است رخ دهد؟
در رویدادی دور از انتظار ایلان ماسک مدیر و مالک تسلا و اسپیس‌ایکس مجری برنامه «پخش‌زنده شنبه‌شب (SNL)» می‌شود.