ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفت؛

افت قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌کوین در معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴.۴ درصد کاهش یافت.

با رواج بیماری کرونا و تعطیل شدن بخش زیادی از مشاغل، ضرورت یافتن راهی برای کسب درآمد از داخل منزل بر همگان آشکار شد. افراد زیادی در این دوره از فرصت استفاده کرده و یک کسب‌وکار اینترنتی را برای خود راه انداختند...
بیت کوین در ابتدا نتوانست مقاومت 58500 دلاری را پشت سر بگذارد و اینگونه روند اصلاح نزولی را آغاز کرد. در ادامه این روند، BTC با قیمتی زیر سطح 57000 دلار معامله شد، اما بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 13 اردیبهشت 1400؛

بیت کوین 58 هزار دلار را لمس کرد

چند روز پیش، بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت 2 هفته ای خود در حدود 58000 دلار، شروع به اصلاح کرد.
قیمت اتریوم بالای مقاومت 2850 دلاری به حمایت خوبی رسید و به شتاب خود در این سطح افزود. عملکرد اتر (ETH) از بیت کوین پیشی گرفت و حتی منطقه مقاومت 3000 دلاری را پشت سر گذاشت.

اتریوم، ارز رمزنگاری شده دوم بازار، سرانجام سطح روانی 3000 دلار را پشت سر گذاشت. قیمت این ارز در صرافی بایننس ابتدا به 3003 دلار رسید و در زمان نگارش این مطلب با قیمت 3097 دلار در حال ترید شدن می باشد.

صعود زودگذر قیمت بیت کوین، بسیاری از منتقدان پیشین ارزهای رمزپایه را به خود جلب کرده‌است. وقتی صحبت از مدیر عامل Berkshire Hathaway ، وارن بافت (Warren Buffett) و دست راست او ، چارلی مونگر(Charlie Munger) می شود ، قطعاً اینطور نیست.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 12 اردیبهشت 1400؛

توقف بیت کوین در رقم 57 هزار دلار/ اتریوم همچنان می تازد

ارز رمزنگاری شده برتر بازار سرانجام حرکات صعودی قاطعی را آغاز کرد. پس از اینکه بیت کوین با قیمتی در حدود 54000 دلار ترید شد، با افزایش 4000 دلاری در یک روز به بالای 58500 دلار رسید. این بالاترین سطح قیمت این دارایی از زمان سقوط بازار در اواسط آوریل (اواخر فروردین) بوده است.

درگیری و کشمکش موجود بین ناظران نظارتی برجسته ایالات متحده آمریکا، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمپانی ریپل لبز (Ripple Labs) بسیاری را ناامید کرده است. در حالی که تحولات حقوقی اخیر بسیار مثبت بوده است، هرچقدر حل و فصل این پرونده بیشتر ادامه پیدا کند، انتظار خواهد رفت که مسئله وضوح قانونی با مشکلات بیشتری روبرو شود.

کمپانی بزرگ گری اسکیل (Grayscale Investments) دیروز در حساب توییتر خود اعلام کرد در مدت 24 ساعت معادل 0.8 میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده به ترازنامه خود افزوده است. بر اساس این اطلاعات، از روز جمعه ، 30 آوریل (10 اردیبهشت) دارایی تحت مدیریت  این شرکت رقمی معادل 46.7 میلیارد شده است.

طبق مصوبه منتشر شده امروز (شنبه) ریاست جمهوری ترکیه، این کشور پلتفروم های معاملاتی ارزهای دیجیتال را به فهرست شرکت‌های تحت پوشش قوانین تامین مالی ترور و پولشویی اضافه کرد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 11 اردیبهشت 1400؛

افزایش 6هزار دلاری قیمت بیت کوین طی دو روز

در حالی که بازار آلتکوین ها اخیراً پامپ قیمت چشمگیری را شاهد بوده است، به نظر می رسید بیت کوین متوقف شده است. ارز رمزنگاری شده اول بازار که رکود ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) خود زیر 50000 دلار را پشت سر گذاشته بود نتوانست تا سطوح بالاتر از 55000 دلار افزایش یابد.
بعد از اینکه روز 29 آوریل (9 اردیبهشت) قیمت اتر (ETH) موفق به ثبت بالاترین سطح قیمت تاریخی خود در 2800 دلار شد، بهره باز معاملات آتی آن نیز به رکوردی تازه رسید. رقم 8.5 میلیارد دلار، رشد ماهیانه 52٪ و وجود فعالیت های تجاری قوی در پشت این افزایش ناگهانی قیمت را نشان می دهد.