با اعمال سیاست جدید؛

گوگل دوباره تبلیغات رمزارزی را اجرا می کند

بعد از اینکه سیاست مالی محصولات و خدمات مالی به روز شده در 3 آگوست(12 مرداد) به طور کامل اعمال شد، گوگل دوباره تبلیغات رمزارزی را اجرا می کند.
تصویر گوگل دوباره تبلیغات رمزارزی را اجرا می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، این غول چند ملیتی تبلیغات مربوط به رمزارز و ارائه کوین اولیه (ICO) را در ژوئن 2018 (تیر 1397)ممنوع کرد و اکنون به نهادهای رمزارزی تحت نظارت اجازه می دهد تا خدمات خود را یکبار دیگر به بازار عرضه کنند.
تجدید نظر در سیاست تبلیغات رمزارزی گوگل برای اولین بار در ماه ژوئن(تیر) ارائه شد و تصریح می کند که “تبلیغ کنندگان ارائه دهنده صرافی ارز دیجیتال و کیف پول” که هدف آن ها، مشتریان آمریکایی است ، مجاز به تبلیغ خدمات و محصولات خود در صورت نیازهای خاص هستند.

این اقدام فروش بیشتری برای شرکت الفابت (Alphabet) ایجاد می کند ، اگرچه تبلیغات رمزارزی تنها یک قطره در اقیانوس 147 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی این شرکت خواهد بود.
الزامات سختگیرانه گوگل برای جلوگیری از تبلیغات مبهم و کلاهبرداری های رمزارزی آشکار طراحی شده است. آگهی دهندگان باید در شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) به عنوان “مشاغل خدمات پولی و حداقل با یک ایالت به عنوان فرستنده پول یا یک نهاد بانکی فدرال یا دولتی” ثبت نام کنند.

خط مشی به روز شده گوگل همچنین از پیوند تبلیغات رمزارز به وب سایت هایی که “سیگنال های ترید رمزارزها ، توصیه های سرمایه گذاری و سایت های وابسته مرتبط یا کارگزاران” را ممنوع می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

329146