اخبار منتخب استان‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:

۱۸ مرکز علمی کاربردی در کشور استاندارد سازی نشوند، تعطیل می شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانشگاه های علمی کاربردی سطح بندی شد و از بیش از یک هزار دانشگاه به ۶۰۰ واحد تقلیل یافته است و از بین سطح ۱۸دانشگاه ضعیف است که اگر تا یکسال آینده استاندارد سازی نشوند، تعطیل میشود.
شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مسمومیت تعدادی از مردم ثلاث ‌باباجانی به احتمال زیاد مربوط به آلودگی آب است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به احتمال قوی مسمومیت برخی از اهالی روستای «شیخ صله» شهرستان ثلاث باباجانی به دلیل آلودگی آب بوده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان:

اساتید تجربی مدرسین دانشگاه میشوند/ بدنبال کارافرین هستیم تا کارمند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان  گفت: با توجه به اینکه بدنبال مهارت آموزی هستیم به همین لحاظ استفاده از افرادی که در بک رشته مهارت استادی دارند اما شاید مدرک دانشگاهی نداشته باشند، به عنوان مدرسبن دانشگاه استفاده میشود.
گزارشی از ساخت هزار و 500 واحد مسکونی در مرز خراسان شمالی؛

سال رویایی جرگلانی ها

جرگلان یک سال تاریخی را گذراند. هم اکنون اگر به جرگلان سفر کنی این جمله ای است که بسیاری از جرگلانی ها آن را بیان می کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

مرگ ۷ نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در استان فارس

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۸۶۰ نفر رسیده است.معاون بهداشت دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، از انجام بیش از ۲۶۱ هزار مورد تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و افزود: بر اساس بررسی ها، ابتلای ۴۵ هزار و ۱۹۷ نفر به قطعیت رسیده است.
مسجد نصیرالملک یکی از مساجد قدیمی شیراز است این مسجد به دلیل نورهای رنگارنگی که از پشت شیشه‌های رنگی آن درطول روز شکل می‌گیرد و زیبایی خاصی در فضای مسجد خلق می‌شود به مسجد صورتی معروف است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و پنجاه و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، از تشدید نظارت های مسئولان و مدیران ارشد دانشگاه در مراکز بهداشتی و درمانی استان برای مدیریت بحران کرونا خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی بر تسریع و کیفیت دادن به ساخت و سازهای مسکن ملی تاکید کرد و گفت: ۳۱ شهریورماه، پایان مهلت تعیین تکلیف تمامی اراضی است که مسکن ملی در آنها احداث می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور

ضدعفونی شعب اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود، گفت: شعب اخذ رای قبل از رأی‌گیری ضدعفونی می‌شوند.

آمار کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران؛

کرونا نفس های ۱۱۷ نفر دیگر را در ایران از شمارش انداخت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۱۷ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسید و ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این شد که برای حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نباشد.

چندی پیش گزارشی از گرانی خودسرانه قیمت شیر منتشر شد که در آن اعلام شده بود هر کیلو شیر 3 هزار و 500 تومان به واحدهای صنفی تحویل داده می شود که 4 هزار تا 4500 تومان به دست مصرف کنندگان می رسد، در پی این گزارش متولیان امر اعلام کردند این مسئله در حال پیگیری است و بازدیدهایی برای مشخص شدن تخلفات صورت گرفته در گرانی شیر انجام می شود، حتی گفته شده بود با شناسایی متخلفان، آمار تخلفات و افراد متخلف اعلام می شود.