برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۵۳۱۵۰۵۲۸۴ تماس حاصل نمایند.
تصویر برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش سایت خبری پرسون،عبدالله حسنی 28 دی در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی در ماه رجب خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی ۱۵ لغایت ۱۷ بهمن ماه روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب«ایام البیض» در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ماه رجب در خودسازی و تقویت باورهای ایمانی و الهی، خاطر نشان کرد: اعتکاف یکی از سنت های اسلام است که پیامبر بزرگوار اسلام و حضرات معصومین بر آن تاکید بسیاری داشته اند.

حسنی ماه رجب را ماه اعتکاف دانست و افزود: این ماه دارای ویژگی های خاص فردی و اجتماعی است؛ از حیث فردی به تربیت نفس کمک می‌ کند و از حیث اجتماعی نیز در تربیت جامعه نقش ویژه ای ایفا می‌ کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام در اعتکاف دانشجویی ۱۴۰۱ دانشگاه محقق اردبیلی می توانند از ۲۶ دی ماه تا ۱۰ بهمن ماه به آدرس اینترنتی https://b۲n.ir/euma۱۴۰۱ مراجعه کنند.

حسنی تصریح کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۵۳۱۵۰۵۲۸۴ تماس حاصل نمایند.

منبع:ایسنا

457877