اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به ورزش محلات اهواز

حیدری از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.
مدیرعامل شرکت گاز فارس عنوان کرد:

واگذاری ۱۷۰۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان فارسی

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰۰ اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و ایثارگران استان واگذار شده است.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا جان 2 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۱۴۴ نفر بستری و ۱۱۲۱۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به مثابه دانشگاهی بزرگ در توسعه گام دوم انقلاب است

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: مرور و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم و نیاز راهبردی برای نسل جوان محسوب می‌شود و به مثابه دانشگاهی بزرگ است که می‌تواند آنها را در توسعه گام دوم راسخ تر سازد.
مدیرکل مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه در جمع مدیران مناطق و سازمان‌ها گفت: شهرداری‌ها باید با ایجاد درآمدهای پایدار و ایجاد ثروت در بین جامعه شهروندی، زمینه را برای توسعه فراهم آورند.

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی از آمادگی فعالان کانون های مساجد این استان برای اجرای برنامه های  بزرگداشت چهلمین سالگرد  دفاع مقدس خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان مسجدی  با فضاسازی مساجد به استقبال پاسداست رشادت ها و جانفشانی های دفاع مقدس رفتند.
استاندار فارس اعلام کرد اگرچه ستاد اربعین حسینی استان از آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم برخوردار است اما با تبعیت از فرامین رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا این موضوع از دستور کار خارج شده است.
استاندار فارس، فرهنگ دفاع مقدس را میراث ارزشمندی دانست که نیاز امروز نسل جوان جامعه است و خاطرنشان کرد: یادگاران دفاع مقدس، روایان صادق و حاملان اندیشمندی برای انتقال این ارزش‌ها هستند.
در وبینار تخصصی «تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم مطرح شد؛

درک مشترک، صرفه و صلاح جمعی را ممکن می‌کند

وبینار تخصصی «تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم و رعایت آن در مصوبات شورای اسلامی شهر» با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، جمعی از مدرسین دانشگاه و کارشناسان حقوقی شهرداری و به همت مرکز پژوهش‌های شورا برگزار شد.
خالصی در آیین اختتامیه نخستین دوره جایزه کتاب سال فارس:

بدون مطالعه و دانش هیچ ملتی در هیچ کجای تاریخ به هیچ جا نرسیده است

دبیر و داور نخستین دوره جایزه کتاب سال فارس خاطرنشان کرد: بدون مطالعه، کتاب، دانش و فهمیدن هیچ ملتی در هیچ کجای تاریخ به هیچ جا نرسیده است.
پایگاه اورژانس هوایی خراسان شمالی، به عنوان چهل و ششمین پایگاه کشور روز پنجشنبه با حضور رییس اوژانس کشور در بجنورد راه‌اندازی شد.
دادستان کرمانشاه تاکید کرد: از همه دستگاه های خدمات رسان هم می خواهیم که اگر به ملکی بر اساس مجوزهای ظاهری خدماتی ارائه داده اند، نسبت به قطع و جمع آوری خدمات خود اقدام کنند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:

بدنبال تکمیل پوشش بیمه سلامت در اصفهان هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: تاکنون خوشبختانه بیمه سلامت پوشش بیمه ای بسیار خوبی داشته است و ما بدنبال این هستیم که این پوشش را تکمیل کنیم
نماینده ولی فقیه در جمع مسئولان خراسان شمالی:

پارتی بازی مدیران ممنوع

نماینده ولی فقیه در استان، روز گذشته در جشنواره شهید رجایی خواستار آن شد که مدیریت ها همچون خورشید بدون توجه به رابطه ها باشد؛ به تعبیر رسانه ای وی گفت: پارتی بازی مدیران ممنوع است. استاندار خراسان شمالی نیز با انتقاد از نامه نگاری های برخی مدیران، خواستار کنار گذاشتن ناهماهنگی ها با مدیریت اجرایی استان از سوی برخی مدیران شد.