قهرمانی و موفقیت بانوان وزنه‌بردار خراسان رضوی

تیم بانوان وزنه‌بردار خراسان رضوی که به مسابقات قهرمانی کشور راه یافته بودند به مدال‌های خوشرنگی در مسابقات کشوری دست یافتند.
تصویر قهرمانی و موفقیت بانوان وزنه‌بردار خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم بانوان وزنه‌بردار خراسان رضوی که به مسابقات قهرمانی کشور در اهواز اعزام شده‌اند، در این رقابت‌ها به مدال‌های مختلفی دست یافتند.

ریحانه کریمی در وزن ۵۹ کیلوگرم در بخش یک‌ضرب با مهار وزنه ۸۰ کیلویی و در دوضرب با مهار وزنه ۱۰۰ کیلویی اول شد و در مجموع نیز با ۱۸۰ کیلوگرم طلا گرفت. غزل حسینی دیگر وزنه‌بردار مشهدی در همین وزن با رکورد ۷۸ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۸۶ کیلوگرم در دوضرب، با مجموع ۱۶۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

مهتاب متین‌زاده در وزن ۷۱ کیلوگرم در دوضرب با بالا بردن وزنه ۹۱ کیلوگرمی به مدال برنز رسید. غزاله حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم توانست سه مدال یک‌ضرب، دوضرب و مجموع نقره را کسب کند.

این رقابت‌ها از ششم تا نهم اسفند ماه در اهواز با حضور ۱۴۳ وزنه‌بردار از ۲۷ استان کشور در حال برگزاری است و هانیه محمدعلیزاده، غزل حسینی، غزاله حسینی، مهدیه خباززاده، ریحانه کریمی، کیمیا وحیدی، پرنیا فرنوش کیا، الهه منوچهری، مهتاب متین‌زاده و هلیا کیانی با مربیگری مینا عصفوری و زهرا آمدنی به نمایندگی از خراسان رضوی حضور یافتند.

منبع: ایسنا

465259