اجرای ۱۶۶۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری ۱۶۶۳مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه توسط آتش نشانان شهر ارومیه انجام شده که از این تعداد ۹۷۸ مورد اطفاء حریق بوده است.
تصویر اجرای ۱۶۶۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه افزود: در سال جاری ۱۶۶۳مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در ارومیه توسط آتش نشانان شهر ارومیه انجام شده که از این تعداد ۹۷۸ مورد اطفاء حریق بوده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد عملیات، ۱۲۱ مورد مربوط وسایل نقلیه، ۲۲۵ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۷۵ مورد مربوط به محوطه و منازل مخروبه و ۸۲ مورد مربوط به مراکز تجاری و انباری است.

سرباز رشید با تاکید به اینکه در سال جاری تعداد ۶۸۵ مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش نشانان شهر ارومیه انجام شده، خاطر نشان کرد: از این تعداد نیز ۱۸۹مورد امداد رسانی در آسانسور، ۱۱۰مورد تصادفات و واژگونی خودرو و نیاز به رها سازی سرنشین محبوس مانده و مابقی انها مربوط به سایر موارد است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یاد آور شد: همچنین در این مدت اداره پیشگیری و نظارت بر ایمنی ابنیه های سازمان ، ۳۰۴۸ مورد بازدید کارشناسی اعم از مشاوره، صدور مجوز احداث و ایمنی انجام داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در سطح شهر ارومیه و گلمان ۱۰ ایستگاه فعال آتش نشانی دارد.

منبع: ایسنا

465213