اخبار منتخب استان‌ها

استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه دولت عراق رسما از ورود زوار به کشورش جلوگیری خواهد کرد، خاطر نشان کرد: این موضوع رسما به کشور ایران اعلام شده و در همین راستا ستاد مرکزی اربعین و نیز ستاد ملی کرونا مصوباتی داشته اند که به استان ها ابلاغ شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس:

بنگاه های اقتصادی باید نسبت به مسایل اخلاقی حساس باشند

عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس گفت: در شرایطی که اقتصاد وصعیت مناسبی ندارد و فعالان اقتصادی و بنگاه ها در شرایط سختی قرار دارند، باید مسایل اخلاقی در حوزه کسب و کار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاکنون 574 نفر مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر می باشد که مربوط به شهرستان سرپل ذهاب  است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

افزایش جانباختگان کرونا در فارس به ۹۳۷ نفر

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۱۲ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۳۷ نفر رسیده است.
همتی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در بخش‌های مختلف ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری را دارد گفت: سرمایه‌های عظیم و خدادادی این استان می تواند نیازهای مردم در حوزه های مختلف را برآورده کند اما بهره برداری از بسیاری از این منابع نیازمند سرمایه‌گذاری است.
رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی:

تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد

رتبه ۸ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با یبان اینکه این موفقیت اول راه است و هنوز فکرهای بزرگتری برای رسیدن به اهدافم دارم، گفت: تنها به کسب این رتبه قانع نیستم و نخواهم شد.دوست دارم از زندگی‌ام لذت بیشتری ببرم.
در میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس صورت گرفت؛

رسیدگی به پرونده 62 نفر از مددجویان تحت حمایت در فارس

میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس با حضور رییس کل دادگستری استان و 14 نفر از معاونین و قضات جهت رسیدگی به 62 پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار شد.
صبح یکشنبه 30 شهریور و در آستانه هفته‌ی دفاع مقدس و بزرگداشت چهل سالگی آن دوران پرشکوه، پیکرهای 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در میان استقبال مسئولان و مردم وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

آبرسانی به 1708 روستا در کشور

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال قرار است در کشور یک هزار و ۷۰۸ روستا را آبرسانی کنیم.
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح سد نعمت آباد مطرح کرد:

اجرای 250 طرح بزرگ در صنعت آب و برق کشور

وزیر نیرو از اجرای 250 طرح بزرگ در صنعت آب و برق کشور خبر داد و گفت: این طرحها تا پایان دولت تدبیر و امید وارد چرخه بهره‌برداری و تولید می‌شود.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:

لزوم تلاش برای افزایش مدال‌آوری در ورزش بانوان خوزستان


معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه بانوان این استان سال گذشته در مسابقات آسیایی ۱۲ مدال و در مسابقات جهانی ۴ مدال کسب کردند، گفت: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر در مدال‌آوری رشد داشته باشیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه روسای هیات های ورزشی باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشند،گفت:ورزش بانوان خوزستان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت توجه به این بخش می توان به موفقیت‌های بیشتری در ورزش دست پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدام جدید در ورزش استان، گفت: برای کمک به ورزشکاران نخبه در حال رایزنی با اسپانسرها هستیم تا هر ورزشکار مدال‌آور استان یک اسپانسر داشته باشد.
دبیر هیئت کونگ فوی استان فارس اعتقاد دارد که گرفتن مجموعه ورزشی شهید دستغیب از هیئت‌های ورزشی، کاری غیرکارشناسانه و غیرحرفه‌ای بود که تاثیرات بسیار منفی را طی هفت ماه گذشته بر عملکرد این هیئت‌ها گذاشته است.
مدیرعامل از 2 طرح کارساز آب منطقه ای خبر داد؛

تغییر آب شرب بجنورد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از اجرای 2 طرح کارساز توسط این شرکت خبر داد که بر اساس آن آب شرب بجنورد در آستانه تغییر قرار گرفت.