معاون استاندار استان :

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از محققان جوان و رونق اشتغال در استان، شرکت‌های دانش بنیان بدون محدودیت از تسهیلات تبصره ۱۸ برخوردار می‌شوند.
تصویر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدکاظم منزوی در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این استان افزود: باید زمینه ای فراهم کرد تا شرکت های دانش بنیان بتوانند ایده های خود را تجاری کنند و وارد بازار شوند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان کارهایی در استان شروع و زیرساخت های لازم از جمله زمین برای این شرکت ها در شهرک صنعتی شهرکرد فراهم شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین می توان محدودیت های موجود در صندوق های نوآوری و شکوفایی را از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ جبران کرد از همین رو این قول را به این شرکت ها می دهیم که مطابق ضوابط موجود می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

منزوی خاطرنشان کرد: اگرچه قبول داریم که شرکت های دانش بنیان با تنگناها و موانعی روبرو هستند اما تمام تلاش مسئولان بر این است که از ظرفیت های موجود در راستای رفع این چالش‌ها بهره گرفته و بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان فراهم شود.

وی افزود: بنا بر پیشنهادهای موجود درصدد هستیم تا نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار کنیم.

منبع: خبر آنلاین

465209