برگزاری وبینار آموزشی هزار معلم فعال در عرصه کارآفرینی در اصفهان

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، گفت: الزامات موفقیت در مسیر شغلی با تأکید بر ویژگی‌های شخصیتی، طراحی مثلث طلایی بوم کسب‌ و کار و آینده‌پژوهی و اصول مطالعه امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌ و کار، سه محور این وبینارها را تشکیل می‌دادند.
تصویر برگزاری وبینار آموزشی هزار معلم فعال در عرصه کارآفرینی در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق امینی اظهار داشت: سلسله وبینارهایی برای بررسی چالش‌ها و راهکارهای کارآفرینی با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی آموزش‌ و پرورش استان اصفهان به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شده است.

وی افزود: الزامات موفقیت در مسیر شغلی با تأکید بر ویژگی‌های شخصیتی، طراحی مثلث طلایی بوم کسب‌ و کار و آینده‌پژوهی و اصول مطالعه امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌ و کار، سه محور این وبینارها را تشکیل می‌دادند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: وبینار اول با حضور زینب ایزدیان، پژوهشگر حوزه تعلیم‌ و تربیت نوین بود که به بیان نقش برجسته ویژگی‌های فردی و شخصیتی در انتخاب شغل مناسب پرداخت.

وی ادامه داد: در وبینار دوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق در خصوص طراحی مثلث طلایی کسب و کار توضیحاتی را ارائه کردند و در وبینار سوم نیز دکتر داریوش ذوالفقاری‌راد، پژوهشگر حوزه برنامه‌ریزی و کسب‌ و کار، مباحث امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌ و کار و شرایط و الزامات ایده‌هایی که منتهی به طراحی و اجرای موفق کسب‌ و کار می‌شود را تبیین کردند.

امینی گفت: فایل صوتی این وبینارها به همراه 5000 آموزش دیگر در نرم‌افزار تلفن همراه مدرسه فناوری فانوس قرار گرفته است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از نشانی اینترنتی Dte.bz/fanoos دریافت کنند.

منبع: تسنیم

465196