اخبار منتخب استان‌ها

کارشناس مسئول طرح و برنامه شهرستان کوار خبرداد:

فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد شهرستان کوار

کارشناس مسئول طرح و برنامه شهرستان کوار گفت: در سال جهش تولید در راستای فعال‌سازی واحد‌های راکد و نیمه راکد تعداد 75 فقره پرونده بدهکاران بانک‌های عامل به کارگروه رفع موانع تولید استان ارسال گردید.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم کردستان مردمی با اصالت و فرهنگی هستند که در کلام رهبری نیز بر آن تاکید شده و خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنان را بیشتر می‌کند.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس مطرح کرد؛

وجود ٣١١ پست بلاتصدی در فارس

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس از کمبود ٣١١ نیرو در بخش بیمه‌‌ای فارس خبر داد و گفت: هم‌‌ اکنون ٢٥ درصد و معادل ٣١١ ردیف در تامبن اجتماعی فارس بلاتصدی داریم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به تقاضای بالا، واکسن آنفلوانزای توزیع شده در استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه برای گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت همدان:

پتروشیمی هگمتانه بزودی در مدار تولید قرار می گیرد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه بزودی در مدار تولید قرار می گیرد گفت: پتروشیمی هگمتانه در حال خرید نخستین محموله مواد اولیه است.
مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد:

دانشگاه رازی کرمانشاه رکورد دار کاشت درخت و درختچه در کشور

مدیر مرکز مدیریت سبز دانشگاه رازی به تدوین برنامه ۱۰ ساله دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در دانشگاه های کشور طرح توسعه دانشگاه را انجام داده و برای اولین بار برگزاری تور سبز بین دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش استان انجام شده که  در سنین مختلف از ابتدایی تا دانشگاه تحت آموزش سبز قرار گرفته اند.
دکتر فریبا خانی در گفتگو با پرسون گزارش می دهد:

بارداری پر خطر چیست؟

متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص پریناتولوژی گفت: بارداری های پر خطر طیف وسیعی از بارداری ها را  شامل می شود در واقع هر شرایطی غیر از شرایط فیزیولوژیک و نرمال که در بارداری پیش می آید آن را در این طیف قرار می دهد. 

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری اصفهان اظهار داشت: اکثر پاساژهای اصفهان از جمله میدان امام، پاساژ جعفری، پاساژ پارسیان و غیره در معرض خطر اتش سوزی است و هیچ گونه ایمنی ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی خانواده شهدا و ایثارگران فارس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل تعاون و بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در راستای اشتغال‌زایی خانواده ایثارگران فارس خبرداد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 10 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته 119 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد مورد بیمار بستری 50 نفر تست کرونا آنها مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 4606 نفر رسید.
آغاز بکار میز توسعه روابط تجاری عمان در اتاق بازرگانی فارس

میز توسعه روابط تجاری عمان در اتاق بازرگانی فارس آغاز بکار کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در نخستین جلسه میز توسعه روابط تجاری عمان، گفت: نزدیکی جغرافیایی استان فارس و کشور عمان یکی ازمزیت‌ها برای گسترش مراودات تجاری بازرگانان ماست و این درحالی است که مردم کشور عمان از دیرباز در قالب گردشگری سلامت و دریافت خدمات درمانی بسیار به استان فارس سفر می کرده‌اند.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه عمده انجیر فارس در شهرستان‌های استهبان، نی ریز، داراب، جهرم و کازرون تولید می‌شود، اظهار کرد: ۳۶ واحد بسته بندی انجیر در استان فعال است که بر اساس آمار منتشر شده در سال گذشته بیش از ۴۷ میلیون دلار انجیر از استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.
جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا:

قصد تعطیلی مشاغل و اعمال محدودیت‌ در صنوف را نداریم

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به همراهی اصناف و گروههای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، تصریح کرد: بنای تعطیلی مشاغل اقتصادی و اعمال محدودیت‌ها در صنوف را نداریم.