پیش بینی هواشناسی قزوین تا چند روز آینده

گزارش هواشناسی قزوین تا چند روز آینده حاکی از بارش‌های رگباری است.
تصویر پیش بینی هواشناسی قزوین تا چند روز آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از ظهر امروز ششم فروردین، تا بعدازظهر سه‌شنبه هشتم فروردین، با گذر متناوب امواج تراز میانی جو به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری، گاهی رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از ظهر امروز ششم فروردین، تا بعدازظهر سه‌شنبه هشتم فروردین، با گذر متناوب امواج تراز میانی جو به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری، گاهی رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امشب تا صبح فردا ناپایداری‌ها گسترش یافته و در اکثر نقاط استان بارش باران، رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ فروردین ماه، جوی پایدار برای استان پیش‌بینی می‌شود و پدیده قالب در این روزها نیز وزش بادهای نسبتاً شدید غربی خواهد بود.

وی بیان کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در ایستگاه آوج با دمای ۶ درجه سلسیوس بود، بیشینه دما نیز متعلق به ایستگاه‌های آبیک، بوئین‌زهرا و رازمیان با دمای ۲۲ درجه سلسیوس بوده است.

بهروزی خاطرنشان کرد: نوسانات دمای شهر قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۱ و ۱۹ درجه سلسیوس ثبت شده است.

منبع:ایسنا

478663