اخبار منتخب استان‌ها

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاخص آلودگی هوای امروز اصفهان روی عدد ۱۴۹ قرار دارد و به عبارتی اگر دو واحد به این شاخص اضافه شود، تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود.
یادداشت/ آیا بهتر نبود به جای برهم زدن آرامش پدران و مادران سالخورده کشور، خانواده ها و فرزندانی که یک سرپرست خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده اند و تشویش اذهان عمومی ملتی شهیدپرور به عنوان  نماینده مردم یک کلانشهر، راه حل ها و  دلایل خود را در مجلس  برای نمایندگان و مسئولین مطرح می‌نمودید و به صورت مکتوب و محرمانه  پیگیری می‌کردید ؟
شهردار میبد گفت: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات متوازن به تمام نقاط و محلات شهری اصلی ترین رویکرد مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در تخصیص بودجه خواهد بود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد:

لزوم پرهیز از برگزاری مهمانی های حضوری در شب یلدا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شهروندان خواست برای جلوگیری از شیوع کرونا از برگزاری مهمانی های حضوری در شب یلدا پرهیز کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بانه خبر داد:

تخریب کامل منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شهر بانه از تخریب کامل یک منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز شهری در این شهر خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بیش از ۷۵ درصد پرونده‌های معوق مربوط به سال‌های قبل تعیین تکلیف و مختومه شدند و همچنین در ۸ ماهه نخست امسال ۱۰۰۴ هکتار از اراضی ملی به بیت المال اعاده گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اعضای یک گروه زورگیر، با فاصله کوتاهی از زمان طرح شکایت، توسط پلیس در این شهرستان دستگیر شدند.
مسئول دفتر توانمندسازی و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه:

تشکیل ۳۲۰ گروه خود یار در طرح تامین مالی خرد بهزیستی استان کرمانشاه

مسئول دفتر توانمندسازی و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح تامین مالی خرد، اظهار داشت: این طرح با رویکرد توانمندسازی زنان و دختران روستایی در حوزه معاونت امور اجتماعی  دفتر توانمندسازی خانواده و زنان از سال ۹۱ در استان کرمانشاه  شروع به فعالیت کرد.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم شریف محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارتباط مستقیم با کاهش نرخ بیکاری و رشد بهره‌وری و رشد اقتصادی در کشور دارد.
نتایج سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان همدان در آیین پایانی این جشنواره، بیستم آذر ماه ساعت یازده به صورت مجازی برگزار شد. این جشنواره با هشت نامزد از همدان و شهرستان های ملایر،‌ تویسرکان،‌ اسدآباد و بهار برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار ‌عنوان کرد: بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، از روز گذشته سامانه انتخاب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (اولین سامانه انتخاب پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور)، باز شده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان مطرح کرد:

کشف یک تن روغن جامد در بهارستان

رییس اتاق اصناف شهرستان از کشف یک تن روغن جامد در انبار مواد شوینده در شهرستان بهارستان خبر داد.