اجتماع فرزندان حاج قاسم سلیمانی در بهاباد

مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: اجتماع فرزندان حاج قاسم مصداق بارز آشنایی دانش آموزان با گنجینه دفاع مقدس است
تصویر اجتماع فرزندان حاج قاسم سلیمانی در بهاباد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر آموزش و پرورش بهاباد، پیش از ظهر دوشنبه در این اجتماع با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اجتماع فرزندان حاج قاسم مصداق بارز آشنایی دانش آموزان با گنجینه دفاع مقدس است.

علیرضا قطب الدینی بیان کرد: همزمان با چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با شهادت سید رضی موسوی در حمله رژیم غاصب اشغالگر قدس به حومه دمشق، گردهمایی بزرگ دانش آموزان در شهرستان بهاباد همزمان با سراسر کشور با عنوان «اجتماع فرزندان حاج قاسم» در حسینیه گلزار شهدای بهاباد برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوبی که از این همایش صورت گرفت، افزود: این استقبال نشان از فرهنگ درونی شده و آشنایی دانش آموزان استان با مصداق بارز گنجینه‌های دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد با بیان اینکه فرزندان مکتب حاج قاسم پرچم‌داران هدایت‌گری برای همسالان خود هستند و با حضور پررنگ خود گام موثری در راستای روشنگری جامعه و جهاد تبیین ایفا می‌کنند، گفت: نام و یاد و شجاعت و دلاوری شهیدانی، چون حاج قاسم سلیمانی همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

شهید سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است

امام جمعه بهاباد هم در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و دهه مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، علاوه بر اینکه یک فرمانده میدانی بود، دارای یک دیپلماسی قوی نیز بود به طوری که در شکل گیری اتحاد در جبهه مقاومت نقش بسیار مهمی داشت.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی تصریح کرد: جبهه مقاومت و حماس کابوس اسراییل غاصب است، یمن، سوریه، لبنان، عراق و ایران به عنوان محور اصلی جبهه جهانی مسلمانان هستند که سردار سلیمانی علیه صهیونیست ها تشکیل داده و اگر حرکتی کنند با جبهه مقاومت طرف خواهند بود.

وی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده همیشه حاضر در میدان بود که در طول خدمت خود همواره در خط مقدم جبهه حضور داشت و امروز رفتار و منش این شهید والامقام به یک مکتب تبدیل شده که جوانان بسیاری را برای مقابله با ظلم و استکبار تربیت خواهد کرد.

بشکانی ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کامل ولایتمداری است و معرفی سیره این شهید بزرگوار کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

منبع: مهر

574503