اخبار منتخب استان‌ها

انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر میبد از دولت؛

دولت روز به روز از اختیارات شوراها می کاهد

فلاح گفت: مهم‌ترین چالش در تمامی شورای های شهر این است که امروز دولت ساختار شورا را برنتافته و روز به روز از اختیارات آنان کم می کند و باید برای این موضوع فکری عاجل صورت گیرد.
نقوی  با بیان اینکه دوره پنجم دوره قانون مند شدن و رفع مشکلات شهروندان بوده خاطر نشان کرد: در دوره پنجم بالغ بر 175 هزار متر مربع مجوز تغییر کاربری در حوزه مسکونی صادر کردیم  که در جهت رفع مشکلات مردم بوده و در تاریخ شهرداری میبد بی سابقه است.
سرپرست اداره صنعت و معدن بهارستان مطرح کرد:

جایگاه های سوخت شهرستان زیر ذره بین بازرسان کمیته سوخت

سرپرست اداره صنعت و معدن شهرستان بهارستان از نظارت مستمر بر جایگاه های سوخت فعال در شهرستان به طور مستمر خبرداد و گفت بازرسان نازل های سوخت را مورد بررسی و آزمون قرار می دهند.
گنجی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بهارستان از نظارت صحیح و دقیق بر روند چرخه توزیع آرد و رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی ها خبر داد.
با هدف تقدیر از کادر درمان در روز پرستار و شب یلدا؛

طرح یلدانه هلال احمر برای سومین سال اجرایی می شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «یلدانه 3» با هدف تقدیر از کادر درمان در روزپرستار ، همزمان با شب یلدا خبر داد.

.بازرس کل استان یزد گفت: بروز بسیاری از مفاسد از حیطه قدرت ما خارج است اما سازمان بازرسی باقدرت در مقابل تمام تخلفات ایستاده و مسائل و چالش‌ها را در این خصوص رسیدگی خواهد کرد

در واکنش به دزدیدن اِلمان های شهدا در گلزار شهدای شهرستان بروجرد؛

هتک حرمت به حریم شهدا دور از شان شهر من است

یادداشت/ آقایانی که نسبت به وضعیت قبور شهدا بی تفاوت هستند و کار را به اینجا رسانده اند، بدانند که اینجا بروجرد است، شهر بزرگان... شهر علم و دین...شهر فرزانگان و شهر فخر دین آقا حسین امام بروجردی ملقب به « آیت الله العظمی بروجردی »...حقا که این هتک حرمت ها دور از شان شهر من است.. آقا جان ما شرمنده ایم...
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا:

زنگ خطر کرونایی با رسیدن شب یلدا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا  گفت: با فرا رسیدن شب یلدا با دورهمی ها برای جان مردم زنگ خطر به صدا در می آید،  بیاییم امسال اولین یلدای مجازی را رقم بزنیم و برای جان یکدیگر ارزش قائل شویم.  

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

آثار برتر «جشنواره هنر قرآنی دانش» به اکران عمومی درخواهد آمد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اکران عمومی آثار فاخر جشنواره هنر قرآنی دانش در راستای ایجاد انگیزه برای دانش آموزان شرکت کننده خبر داد.
معاون استاندار اصفهان اعلام کرد:

ممنوعیت ترددها در اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح

معاون استاندار اصفهان اعلام کرد: از فردا شب تردد در سطح شهر اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح ممنوع خواهد شد و تا دو روز این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.