اخبار منتخب استان‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه ما می تواند مشکلات اقتصادی و... را تحمل کند و این را ثابت نموده است ولی هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند، لذا شایسته است که با این موارد برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول 40 ساله گذشته یعنی از دهه 50 تا دهه 90 میزان فرسایش خاک در کشور از یک میلیارد تن به 2 میلیارد و 200 میلیون تن رسیده است که این عدد هشدار بزرگی برای وضعیت خاک کشور می باشد.

گزارش پرسون از پرسه مرگ در بین جوانان؛

«سورچه» ارمغان سوداگران مرگ برای جوانان

«سورچه» از واژه‌ «سورچرانی» گرفته شده و برای القای این مفهوم است که این مخدر مختص مهمانی‌ها و شب‌نشینی‌هاست و هیچ اعتیادی برای مصرف کننده ندارد و صرفاً برای سرخوشی و خوش‌گذرانی است!

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزدگفت: اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد با هدف ایجاد یک ارتباط دو سویه و هدفمند با رسانه‌ها برگزار خواهد شد.
گلایه سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛

هنوز مقرری برخی از افراد بیکار ناشی از کرونا واریز نشده است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: برخی از متقاضیانی که از موج اول کرونا (10 اسفندماه 98 تا 31 اردیبهشت ماه 99) در سامانه بیمه بیکاری ثبت نموده و هنوز از طرف سازمان برنامه و بودجه هزینه ای به حساب آنها واریز نشده است.
تمهیدی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: داوطبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برای اخذ مدرک عدم سوء پیشینه به مراکز پلیس ۱۰+ و دفاتر قضایی مراجعه نمایند.
ناظر گمرکات هرمزگان، میزان کالاهایی را که از گمرکات این استان وارد کشور شده است، افزون بر پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا اعلام کرد و گفت: از این میزان، افزون بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، کالاهای اساسی بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

کشف سنگ نگاره های تاریخی در الیگودرز

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از کشف یک مجموعه سنگ‌نگاره جدید در الیگودرز  لرستان خبر داد.

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 10 لرستانی را گرفت

با اعلام مرگ ۱۰ بیمار دیگر، مجموع افرادی که پس از ابتلا به بیماری کرونا در لرستان فوت کرده‌اند، به یک هزار و 192 نفر رسید.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان:

با مرمت و نگهداری از تخریب ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی کرمان جلوگیری شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: شهرداری آمادگی دارد با بهسازی، محوطه سازی، مرمت و نگهداری بنا‌های تاریخی از تخریب ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی و گردشگری کرمان جلوگیری شود.
رئیس کمسیسون عمران شورای شهر یزد گفت: خوشحالیم که امروز مناسب سازی به یک گفتمان و مطالبه معلولان عزیز از مدیریت شهر تبدیل شده، موضوعی که در گذشته مطرح نبوده است.