متلاطم شدن سواحل بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا پایان هفته با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
تصویر متلاطم شدن سواحل بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون، طلیعه محمدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: تا پایان هفته با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان بوشهر به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر، امروز در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق، فردا کاهش ابر و مه صبحگاهی خواهد بود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، بر روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و امروز در فراساحل جنوبی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع: مهر

574474