اخبار منتخب استان‌ها

دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان::

پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع ۴۰۰۰ شهید یزد برگزار می شود

دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع ۴۰۰۰ شهید یزد برگزار می شود گفت: ۱۵ اسفند ماه، آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

بی آبی روستاهای بخش خضرآباد به زودی به پایان می رسد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می‌شود.
پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/9

بعضی از آموزگاران حتی بلد نیستند از گزینه های شاد استفاده کنند

آزمون و خطای برنامه شاد در دوران کرونا اتفاق افتاد. اما بعد از گذشت ماه ها استفاده از این برنامه، اتفاق چشمگیری در ارتقا کیفی این برنامه اتفاق نیفتاده است.
با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

101 زندانی از زندان ماهیدشت ازاد شدند

با حضور دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در زندان ماهیدشت، 101 نفر از زندانیان با دستور وی آزاد شدند.
در نامه‌ای به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

تاکید استاندار بر ایفای سهم سمنان از لایحه ۱۴۰۰

استاندار سمنان، طی مکاتبه‌ای ایفای سهم استان را از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در لایحه سال ۱۴۰۰ با تلاش نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد.

با توجه به افزایش جرم ها و بزهکاری ها در سطح جامعه توسط افراد معتاد، بسیاری از جامعه شناسان، جرم شناسان، روانشناسان بر سر موضوع بیماری بودن اعتیاد با هم اختلاف سلیقه دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد:

هزینه شدن ۱۷۰ میلیارد ریال برای راه دسترسی به بازارچه مرزی چیلات

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: در طول سه سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه دسترسی به بازارچه مرزی چیلات دهلران هزینه شده است.

دکتر دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک مرکز منتخب تشخیص و درمان کرونا در نسیم شهر راه اندازی شده است که در حال حاضر ۳ مرکز منتخب کرونا در شهرستان فعال است.