دستگیری سارقان اشیا نفیس قدیمی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که با دستبرد به انبار یک منزل در شهر اصفهان ۵۰ میلیارد ریال اموال نفیس و قدیمی را به سرقت برده بودند خبر داد.
تصویر دستگیری سارقان اشیا نفیس قدیمی در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انبار یک منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهایتاً رد پای باندی ۳ نفره را در این سرقت به دست آوردند.

سردار هاشمی فر تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر ۳ متهم دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف اموال مسروقه شامل فرش‌های قدیمی، تابلو نقاشی و کتاب‌های نفیس قدیمی و ظروف تزئینی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: مهر

600202