اخبار منتخب استان‌ها

در پی سفر معصومه ابتکار به استان قزوین تعدادی از تشکل‌ها و سمن‌های فعال حوزه‌ی زنان و خانواده ضمن اعتراض به فراهم نشدن امکان بیان دیدگاه هایشان، با انتشار نامه ای سرخط انتقادات خود را نسبت به عملکرد معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور درخصوص عناوینی مانند تخصیص بودجه و سیاست‌های حمایت از زنان سرپرست خانوار و همچنین ازدواج جوانان ابراز کردند.
مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

میزبانی کرمانشاه از ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) استان میزبان حضور پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

یادداشت/ دکتر بهبهانی صاحب امتیاز و‌ مدیر مسئول روزنامه سایه که همزمان مدیر عامل تعاونی مطبوعات کل کشور هم  در اختیار داشت به شرح وظایف و ‌عملکرد تعاونی مطبوعات کل کشور پرداخت و از محاسن عضویت در این تعاونی دقایق فراوانی ایراد سخن نمود
 تا اینکه چند نشریه تمایل خود را جهت  عضویت در این تعاونی اعلام نموده و به فراخور حال خود با پرداخت مبالغی که حداقل دویست هزار تومن بود سهامداران آن تعاونی شدند که در ما به ازای آن از امتیازات مختلف آن تعاونی همانند ماشین و زمین وخانه و حتی سهمیه کاغذ به صورت اقساطی بهره مند می شدند
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه نمایشگاه تخصصی "فرش دستبافت" در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مدت شش برپا خواهد شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

ثبات بستری های مشکوک به کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از بستری ۲۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان در شبانه روز گذشته و رسیدن به وضعیت ثبات در آمار بستری ها خبر داد.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بدنبال راه اندازی نخستین پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه متروی اصفهان به طور میانگین روزانه بالغ بر 8 ماموریت و ماهانه بالغ بر 250 ماموریت اورژانسی صورت می گیرد.
با تلاش گروه های تفحص شهدا انجام شد؛

کشف پیکر یکی از شهدای جاده سنندج ـ مریوان

به همت گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر شهید، جاده سنندج ـ مریوان در استان کردستان کشف شد

بانوی مسلمان آمریکایی در گفتگو با پرسون:

حجاب بر دو نوع افکاری و ظاهری استوار است

بانوی مسلمان آمریکایی گفت: جحاب و عفاف باید هم در افکار و هم در پوشش ظاهری وجود داشته باشد و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان:

وضعیت کرونایی شهرستان بهارستان آبی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان گفت: وضعیت کرونایی شهرستان بهارستان به رنگ آبی (کم خطر ) در آمده است.
مردان و زنان غیور استان کرمانشاه با همت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین شجاعانه ایستادند و در مسائل گوناگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند. لذا مردم استانی که جنگ در آن آغاز و به پایان رسید و خسارت های مالی و جانی که جنگ بر مردمان این دیار وارد کرد حق آنان است که به مطالبات آنان رسیدگی شود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: پیگیری، صدور و اجرای احکام باید با تدبیر همراه باشد، دستگاه قضایی باید مانند پدری مهربان عمل کند، که اگر فردی به او ستم شده به دستگاه قضا به عنوان یک عدلیه و پناهگاه اعتماد کند و به حق و حقوقش رسیدگی شود. 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی در بخش کیفری و حقوقی عنوان کرد: در بنگاه‌های مشاور املاک اگر قراردادها به درستی تنظیم شود شاهد کاهش عمده‌ پرونده های حقوقی و کیفری خواهیم بود.

به ارزش 13 هزار میلیارد ریال انجام شد؛

انعقاد قرارداد ساخت ۸۳۷ واحد مسکونی در یزد

قرارداد مشارکت در ساخت ۸۳۷ واحد مسکونی فی مابین شهردار یزد و شرکت سرمایه­ گذاری مسکن تهران به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال امضا شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تشکل های دینی همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده ای را در سطح استان انجام داده اند و در ایام دهه فجر نیز به صورت نوین برنامه خواهند داشت.