اخبار منتخب استان‌ها

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان:

واگذاری صوری حق امتیاز مسکن اقدام ملی، تحمیل بیشترین ضرر به خریدار

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از عدم امکان واگذاری حق امتیاز مسکن اقدام ملی خبر داد و گفت: در صورت واگذاری صوری، خریدار بیشترین ضرر را می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قم از افزایش سطح تولید جو در این استان با استفاده از بذر رسمی و اصلاح شده خبر داد
مدیرکل بهزیستی زنجان عنوان کرد::

بهزیستی چشم به راه نذورات ماه محرم خیرین

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از امکان ارائه نذورات نیکوکاران پایتخت شور و شعور حسینی به شکل کمک‌های غیرنقدی شامل نذور و اقلام یا جیره‌های خشک غذایی مد نظر در ماه محرم و صفر به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از اختصاص تمام بیمارستان‌ها به بیمران کرونایی خبر داد و گفت: به علت کثرت درگیری با کرونا از 21 مرداد بیمارستانهای دانشگاهی و از امروز  24 مرداد در تمام بیمارستانها بیماران الکتیو بستری نخواهند شد.
رییس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برطرف شدن موانع فعایت 45 واحد صنفی در البرز با تلاش این نهاد از ابتدای سال جاری خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال با اشاره به آغاز برداشت گلابی از باغ‌های این شهرستان افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال چهار هزار و ۵۰۰ تن انواع گلابی برداشت و روانه بازار مصرف شود.
معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته ۲۰ هزار دانشجوی غیر ایرانی جذب کرده است

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در سال گذشته با یک رشد ۵۰۰ درصدی ۲۰ هزار دانشجوی غیرایرانی با محوریت عراق و افغانستان جذب کرده است.