بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری «ایجرود» در زنجان

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی هنری «ایجرود» در زنجان بهره برداری شد.
تصویر بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری «ایجرود» در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح، گفت: زمینه تبدیل سالن این مجتمع به سینما باید مهیا شود.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: دستورهای لازم به معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد به منظور تبدیل این سالن به سینما به منظور بهره مندی مردم این شهرستان داده می شود.

وی تاکید کرد: دست‌کم باید در مدت یک‌ماه نسبت به نصب پرده سینمایی و سامانه صوت مورد نیاز اقدام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری زرین از سال ۱۳۹۰ در زمینی به گستره ۹۱۳ مترمربع آغاز شده بود.

امرالله حسنی افزود: این مجتمع مشتمل بر امکانات و چندین فضای فرهنگی و آموزشی برای برگزاری کلاس عملی و نظری، سالنی با ظرفیت ۲۲۴ نفر، نمایش، محیط‌های فرهنگی و هنری و کارگاه‌های عملی است.

وی گفت که پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح هزینه شده و ۲۶ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و تجهیز آن نیاز بود که در این دولت با دستور وزیر ارشاد و تامین و تزریق اعتبار مورد نیاز، آماده بهره برداری شد.

دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان از دیروز /جمعه/ ۱۵ دی آغاز شده است.

در این سفر قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شود.

برنامه زمانی حضور آیت الله رییسی، رئیس جمهور در زنجان در این سفر استانی با توجه به وقوع حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مصدومیت شماری از هموطنان،‌ کمی تغییر کرد و برنامه دیدار عمومی رئیس جمهور به امروز (شنبه) موکول شد.

همچنین امروز قرار است راهپیمایی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیدار با رییس جمهور از ساعت ۹ و ۳۰ صبح از میدان قائم تا مصلای نماز جمعه زنجان برگزار شود.

منبع: ایرنا

575019