تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی مدارس هشت شهر استان به دلیل بارش برف خبر داد.
تصویر تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری پرسون، صابر صادقیان اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می‌باشد.

وی افزود: ضمناً اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه‌ای دیگر به اطلاع همکاران، اولیا و دانش آموزان گرامی خواهد رسید.

صادقیان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

وی گفت: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

تعطیلی مدارس خاروانا و ورزقان

وی گفت: همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا و ورزقان، مدارس روستایی این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

صادقیان ادامه داد: امتحانات داخلی لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

تعطیلی مدارس منطقه مهربان و ایلخچی

وی ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مهربان و ایلخچی، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و در مدارس شهری نیز در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

تعطیلی مدارس منطقه خواجه

صادقیان ابراز داشت: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خواجه، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

تعطیلی مدارس منطقه هریس

وی گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مقطع دبستان مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

منبع: مهر

574945