اخبار منتخب استان‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبرداد:

ذخیره سازی ۵۰ درصد مرغ تولیدی مازاد بر نیاز مصرف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۰ درصد مرغ تولیدی مازاد بر نیاز مصرف در استان، ذخیره‌سازی، قطعه بندی و یا به استان های همجوار صادر میشود.
مدیر کل بازرسی لرستان تاکید کرد؛

واگذاری آگهی ‌ها از کانال ارشاد

مدیر کل بازرسی لرستان گفت: تمام آگهی ها باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شوند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور کسب استقلال از لحاظ سیاسی، فرهنگی و قدرت نظامی بود.
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان مطرح کرد؛

خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین؛ پیشگیری از موازی‌کاری

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین به شکل ارزنده ای می‌تواند از موازی کاری و اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کند گفت: این مهم در نهایت افزایش رضایتمندی مخاطبان را به دنبال دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ایجاد ۷۴۳ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ایجاد ۷۴۳ فرصت شغلی برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر داد.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

مشکلات شهرک‌های صنایع دستی مرتفع نشد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات شهرک‌های صنایع دستی زنجان حل نشده گفت: تنها زیرساخت یک شهرک فراهم شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

پرداخت تسهیلات کرونایی به تالارهای پذیرایی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی تسهیلات کرونایی می‌گیرند گفت: مهلت مجاز ثبت‌نام متقاضیان مشمول این دستورالعمل در سامانه کارا تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان از شروع فعالیت ۲ اکیپ سیار، از روز سه شنبه هفته جاری به صورت شیفت صبح و بعدازظهر واکسیناسیون صاحبان اصناف در بازار سرپوشیده شهر زنجان با هدف پوشش بهتر گروه‌های هدف خبر داد و گفت: این اقدام در تحقق اهداف ترسیم شده حوزه بهداشت و درمان تاثیر بسزایی دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد:

تشکیل ۱۵۰ گروه مجازی در شرایط کرونایی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ گروه مجازی از سوی ۳۰ مرکز ثابت و سیار کانون این استان برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی تشکیل شده است گفت: این کار همچنان ادامه دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خبر داد:

حدود ۴۰ درصد جمعیت برای جدال با کرونا واکسینه شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون ۳۹.۵ درصد جمعیت این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون به تدریج افزایش یافته است و به صورت سیار نیز در برخی مناطق تزریق واکسن انجام می‌شود.
فرماندار رشت به تهاجم بیش از 20 کشور دنیا به ایران در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با وجود چنین تهاجمی این پیروزی با هیچ سلاح و محاسباتی جز معنویت، اعتقاد و باور ممکن نبود.
با اعلام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران:

زون بندی اجرای طرح جامع آبرسانی در شهرستان های مازندران

محمدابراهیم یخکشی گفت : اکنون توانستیم با احداث تصفیه‌خانه‌ای به ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب رامسر را از این سد تامین کنیم که نخستین تصفیه‌خانه آب شرب در استان است که در رامسر احداث شد.
عضو هیئت‌مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران اعلام کرد:

کاهش مشکلات ارباب رجوع با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی

عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان مازندران گفت: به مردم توصیه می کنم تا تغییر قانون برای تنظیم سند به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند تا در آینده دچار سردرگمی و مشکلات نشوند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اعلام هشدار زرد از عصر امروز تا جمعه نسبت به وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی در شمال خلیج فارس و برخی از نقاط شمالی و مرکزی این استان خبر داد.