امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم تجلیل از نیروهای فراجا این شهر:

پلیس کشورمان مردمی، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است

حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم تجلیل از نیروهای فراجا این شهر ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی عنوان کرد: امروز پلیس مردمی ما، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است.
تصویر پلیس کشورمان مردمی، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در مراسم تجلیل از نیروی های فراجا شهر اقبالیه که در سالن جلسات شهید شیری شورای اسلامی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی از تلاش های فرماندهی و کارکنان فراجا شهر اقبالیه در راستای تأمین امنیت و برقراری نظم و انضباط، تقدیر و تشکر نمود و عملکرد پلیس را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروز مردم ایران اسلامی به همت شما دلاور مردان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند و این مایه فخر و مباهات هست و همه ما قدردان زحمات شما سبزپوشان هستیم.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: مردم باید قدردان حافظان نظم و امنیت باشند، زیرا آنها با تلاش شبانه روزی همه توان خود را برای ایجاد آرامش در جامعه به کار می گیرند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه اظهار کرد: حفظ امنیت مردم را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی شهر دانست و گفت نیروی انتظامی با کمال افتخار برای تامین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم با همه وجود تلاش خواهد کرد.
حجت الاسلام علی بخشی در ادامه بیان داشت: امروز پلیس مردمی، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است.
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: رهنمودها و پشتیبانی های رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و همچنین تلاش مستمر و شبانه روزی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و همکاری صمیمانه و نزدیک دیگر نهادهای نظامی و امنیتی با پلیس، باعث شده تا امنیتی مثال زدنی در سطح کشور داشته باشیم.
امام جمعه شهر اقبالیه کار در نیروی انتظامی را برای خدمت به مردم، جهادی بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: نیروی انتظامی گام های خوبی در راستای هوشمندی، قانون مندی و خدمت به جامعه برداشته که این روند باید بطور مستمر و با قدرت بیشتر ادامه یابد.

منبع: پُرسون

787612

سازمان آگهی های پرسون