طی دیدار مدیرکل بنیاد شهید با فرمانده انتظامی قزوین تاکید شد:

برنامه‌های متنوع و مختلف در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود/ جزئیات

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سردار سرتیپ دوم علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار کرد و بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را به این ایشان تبریک گفت.
تصویر برنامه‌های متنوع و مختلف در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود/ جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سردار سرتیپ دوم علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار کرد.وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی از زحمات فرمانده انتظامی استان قزوین که همیشه همراه و همیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده و هست، قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های ترویجی مطلوبی با مشارکت بنیاد و انتظامی قزوین برگزار شده است، گفت: امید است این برنامه‌ها با ابعاد گسترده‌ای مستمر و مداوم باشد.
اسمعیلی با بیان اینکه گلزار مطهر شهدای قزوین بهترین مکان فرهنگی است، گفت: از نیروی انتظامی قزوین درخواست داریم، در اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و مختلف در این مکان مقدس به ویژه روزهای پنج‌شنبه و جمعه با بنیاد مشارکت داشته باشد.
در ادامه این دیدار، فرمانده انتظامی استان قزوین به تشریح برنامه‌های فرهنگی پرداخت و گفت: این برنامه‌ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان برگزار شده است.
وی به طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: انجام این دیدارها در دستور کار انتظامی است تا از مقام والای این عزیزان طی سال تجلیل به عمل آید.
این مقام مسئول گفت: بالاترین افتخار نیروی انتظامی این است که مدال خادم شهدا بودن را از دستان پرافتخار خانواده شهدا دریافت کند.
فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: کادر نیروی انتظامی به دعای خانواده شهدا نیاز دارد تا بتواند وظایف خود را مقابل مردم به درستی اجرا کند.
ابراهیمی گفت: برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا در قالب دورهمی از آبان ماه، در دستور کار نیروی انتظامی است تا در این برنامه، ضمن تکریم و احوالپرسی با این قشر معظم جامعه، مشکلات و دغدغه‌ها آنها را بررسی و برطرف کند.
وی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اجرای برنامه‌های ترویجی به ویژه یادواره‌های شهدا قدردانی کرد و افزود: کارکنان این نهاد همواره در برگزاری برنامه‌ها در میدان هستند و با انگیزه و تلاش، هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.
فرمانده انتظامی استان قزوین به گلزار مطهر شهدای قزوین اشاره کرد و گفت: این مکان مقدس ظرفیت خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد و باید از آن، استفاده بهینه کرد.
گفتنی است در ادامه این دیدار، مسئولان در خصوص تقویت همکاری‌ها و اجرای باکیفیت برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

787598

سازمان آگهی های پرسون