تازه‌ترین عناوین

معاون اول رییس جمهوری گفت: اگر واکسن کرونا در دنیا تولید شود با تمام توان برای خرید آن اقدام می‌کنیم. منابع لازم وجود دارد و با وجود همه محدودیت‌ها پول آن را برای خرید تهیه خواهیم کرد و نمی‌گذاریم بگویند واکسن کرونا در جایی تولید شده و مردم ایران به خاطر مسائل مالی به آن دسترسی ندارند.
نگاهی به عملکرد 24 فوتبالیست‌ ایرانی در نقاط مختلف آسیا و اروپا

عصر لژیونرها!

لژیونرهای ایران در فوتبال اروپا جولان می‌دهند. بدون شک، عصر امروز فوتبال ایران را می‌توان درخشان‌ترن عصر لژیونرها نامید؛ هر چند تا دلتان بخواهد اتفاقات بد در این فوتبال رخ می‌دهد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز هیات رئیسه درباره شرایط جدید تصمیم قطعی نگرفته است، گفت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود.
نماد شستا که از جمله نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام است و بعد از توقف به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف مدت زیادی متوقف بود امروز بازگشایی می‌شود.
محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان می‌گوید، جنوبی نیست و این لهجه را به واسطه دوستان جنوبی‌اش در کودکی یاد گرفته است. ‌بحرانی همچنین می‌گوید شغل مورد علاقه‌اش در کودکی ولگردی بوده است!
سرانجام مجلس کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب کرد که بر اساس آن هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری کند و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.
با کاهش تقاضا و افت قیمت نفت، بیشتر اعضای ائتلاف اوپک پلاس موافق ادامه کاهش تولید 7.7 میلیون بشکه‌ای برای 3 تا 6 ماه دیگر هستند.
آنطور که اعلام شده برخی از مشاغل غیرضروری از روز شنبه ۲۰ آبان از ساعت ۶ عصر به بعد برای مدت یک ماه تعطیل خواهند بود.
بیشترشان بیکار نشسته‌اند، با تلفن صحبت می‌کنند یا صندلی‌شان را جلوی مغازه گذاشته‌اند و منتظر مشتری‌اند. حالا که قیمت دلار مثل نوار قلب بالا و پایین می‌شود و کار آنها هم مستقیم به دلار وصل است، کار و بارشان از سکه افتاده است.
حادثه انفجار پمپ بنزین میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران تلفات جانی نداشته است و طبق گفته های رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علت این حادثه بی‌احتیاطی و نبود نظارت بر روند سوخت‌گیری بوده است که نهایی شدن آن به بررسی‌های فنی دقیق نیاز دارد.
محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی کشف کردند که خود را در قالب اپ بازی پنهان کرده‌اند. مرکز افتا از کاربران خواست در صورت وجود این برنامه ها، آنها را از گوشی خود حذف کنند.
سازمان آگهی های پرسون