تازه‌ترین عناوین

اسدالله قلی‌زاده رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین، درباره تعطیلی پمپ بنزین‌ها با اجرای محدودیت های جدید از اول آذر ماه توضیحاتی داد.
زلزله‌ای به قدرت چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز دوشنبه حوالی «میداوود» استان خوزستان را لرزاند.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

باز هم رکورد شکنی با فوت ۴۸۶ بیمار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

رئیس انجمن متخصصان داخلی:

کرونا تاکنون 200 بار «جهش» داده شده است

رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه اکنون بیشتر کسانی که به کرونا مبتلا می‌شوند به صورت خانوادگی است؛ در حالی که شش ماه پیش بیماری تک گیر بود،گفت:این به علت جهش ویروس است؛ چراکه تاکنون کرونا 200 بار جهش پیدا کرده است .

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تائید فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عنوان کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.
مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش مجلس بر این است تا تراز عملیاتی بودجه را از حالت منفی درآورده و رویکرد تحولی در آن ایجاد کند و همچنین راهکاری برای تأمین منابع بودجه از طریق هماهنگی با دولت و شورای نگهبان صورت گیرد.
رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: هشت ملوان ایرانی ساکن جنوب سیستان‌وبلوچستان پس از چهار سال تلاش و رایزنی در دارالسلام تانزانیا هفته گذشته آزاد وپس از بازگشت به میهن اسلامی امروز /دوشنبه/ وارد این شهرستان شدند.

سازمان آگهی های پرسون