تازه‌ترین عناوین

تنها چند ساعت به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح باقی مانده است اما متأسفانه هنوز سازوکاری برای اعلام پلاکهای خودروهایی که در زمره مشاغل ضروری قرار دارند و می‌توانند در ساعات مذکور نیز تردد داشته باشند، تعبیه نشده است!

در پی تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی در آذرماه، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه‌ای فهرست مشاغل گروه یک را که در هیچ یک از وضعیت‌های سه گانه (قرمز، نارنجی و زرد) تعطیل نمی‌شوند، اعلام کرد.

یکی از آخرین گزارش های منابع خبری حاکی از آن است که قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز دنیای کریپتو و ارزهای دیجیتال از زمان هاوینگ سوم شبکه بیت کوین که در ماه می اتفاق افتاد تاکنون دوبرابر شده و بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو؛ این جهش قیمتی را به اشتهای سیری ناپذیر شرکت ها و سازمان های بزرگ برای خرید بیت کوین ربط می دهند.

بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت‌های شهرهای قرمز که از امروز ـ شنبه ـ آغاز شد، درخصوص رفت و آمد مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران در ساعات ممنوعیت، با هماهنگی فرمانداری‌ها و راهور اقدام می‌شود و جریمه شامل آنها نمی‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه خبر تماس سید عباس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و تاکید کرد: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روز‌ها شده است.
آنطور معاونت حقوقی جدی پیگیر امر مخلان بازار سرمایه است، خبر‌ها از کلید خوردن رسیدگی به پرونده تعدادی از مدیران متخلف در امر بازار سرمایه حکایت می‌کنند.
پیگیری خبری در مورد هفته کتاب و کتابخوانی مرا به سازمان تبلیغات کشاند تا در این روزگار کرونایی سهمی هرچند ناچیز در برگزاری مجازی این هفته داشته باشم. اما با ورودم به منطقه ی استقرار سازمان تبلیغات اسلامی با صحنه ای روبرو شدم که شوق نوشتن از کتاب و کتابخوانی را از قلمم گرفت.
روایتی از ازدواج کودکان پدیده ای نه چندان مدرن؛

آیا کودک همسری مخصوص ایران است؟

یادداشت/ با وجودی که کودک همسری بر اساس قوانین بین‌المللی و بر اساس قوانین و حقوق کودکان منع شده، اما هنوز سالانه میلیون ها دختر، حدود ۱۲ میلیون دختر، پیش از رسیدن به سن ۱۸ سالگی در گوشه و کنار دنیا ازدواج می‌کنند؛ یعنی تقریباً هر دو دقیقه یک ازدواج زیر ۱۸ سال رخ می‌دهد. کودک همسری دختران را از تحصیل محروم می‌کند و آنها را به یک زندگی با چشم‌اندازی از فقر روانه می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

نجات 2 فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 2 فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون